تماشا کنید: شکستن و خرد شدن ظرف شیشه ای با نرخ ۳۴۳٫۹۱۵ فریم در هر ثانیه

شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
همواره دیدن تصاویر اسلوموشن یا حرکت آهسته به دلیل کند شدن حرکت سوژه‌های بسیار سریع، جذاب است، چراکه در این ویدیو‌ها جزئیاتی دیده می‌شود که نمی‌توان در حالت عادی مشاهده کرد. حال کانال The Slow Mo Guys در یوتیوب ویدیویی را به اشتراک گذاشته‌ که در آن فرایند شکسته شدن یک ظرف شیشه‌ای با نرخ ۳۴۳٫۹۱۵ فریم در هر ثانیه به تصویر کشیده می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کانال The Slow Mo Guys در یوتیوب ویدیوی جدیدی را منتشر کرده‌ که در آن می‌توان شکستن و خرد شدن یک ظرف شیشه‌ای یا به بیان بهتر پایرکس (پیرکس) را با جزئیات بسیار بالا مشاهده کرد. برای ثبت تصاویر مربوط به نرخ بالا از یک دوربین Phantom v2511 استفاده شده است. البته در این ویدیو شاهد آغاز تصویربرداری با نرخ ۲۸٫۵۴۶ فریم در هر ثانیه هستیم. با استفاده از این دوربین روند شکسته شدن ظرف مورد نظر ۱۳٫۷۷۶ بار آهسته‌تر از حالت طبیعی فیلمبرداری شده است.

دوربین فانتوم موفق شده تا ۵.۱ ثانیه از روند شکسته شدن را ظرف مورد نظر را در بیشینه فریم ریت خود ثبت کند که در صورت پخش فریم‌ها در حالت عادی، با یک ویدیو به طول ۱۹ ساعت و نیم برابری می‌کند.

در صورتی که دوست دارید این ویدیوی ۱۹ ساعتی را مشاهده کنید، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. در ادامه نسخه‌ای کوتاه به همراه توضیحات اعضای تیم قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات