اضافه شدن ویژگی های جدید به نسخه بتا واتس اپ در اندروید - زوم اپ

شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین بروزرسانی WhatsApp شاهد اضافه شدن دو ویژگی Voicemail و CallBack هستیم که بعد از اطلاع‌رسانی اولیه‌ی تیم توسعه‌دهنده سرانجام در نسخه‌ی بتای این برنامه این دو ویژگی در دسترس کاربران قرار گرفت. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

واتس‌اپ با وجود آنکه به عنوان محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در دنیا شناخته می‌شود و بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد اما متاسفانه در امر بروزرسانی و اضافه شدن امکانات جدید به شدت کند و ضعیف و حتی غیرحرفه‌ای عمل می‌کند چراکه برای اپلیکیشنی در این موقعیت عدم دریافت بروزرسانی‌های سریع و قابل توجه یک نکته‌ی منفی بسیار بزرگ محسوب می‌شود به طوری که این برنامه با وجود سابقه و جایگاهی که در بین کاربران دارد نسبت به تمامی رقیب‌های خود مانند تلگرام، لاین و‌... از امکانات کمتری برخوردار است. اما آنطور که به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان واتس‌اپ سعی به تغییر رویه‌ی کند خود دارند و در بروزرسانی‌های اخیر (هرچند با تاخیر‌های زیاد) امکانات خوبی را به اپلیکیشن اضافه کرده‌اند. در جدیدترین نسخه‌ی واتس‌اپ نیز که در حال حاضر به صورت بتا منتشر شده است و نسخه‌ی نهایی آن تا چند روز دیگر وارد مارکت‌های موبایل می‌شود شاهد اضافه شدن ۲ امکان جدید دیگر با نام‌های Voicemail و CallBack هستیم. هر دو امکان مورد بحث به بخش تماس صوتی واتس‌اپ مربوط هستند که در ادامه کاربرد آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

زمانی که شخصی با شما تماس می‌گیرد و شما به هر دلیل موفق به پاسخ دادن به او نمی‌شوید، درست مانند تماس‌های عادی در کنار نوتیفیکیشن تماس از دست رفته گزینه‌ای با عنوان CallBack مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با استفاده از آن بدون نیاز به مراجعه‌ی جداگانه به لیست تماس، از همان صفحه مستقیما با شماره‌ی مورد نظر تماس برقرار کنید. در سوی مقابل نیز اگر با شخصی تماس بگیرید و فرد مورد نظر به تماس شما پاسخ ندهد، شما در همان صفحه‌ای که امکان تماس مجدد با شماره‌ی مورد نظر را می‌دهد آیکون میکروفن را مشاهده خواهید کرد که به کمک آن می‌توانید مستقیما از همان صفحه اقدام به ارسال پیام صوتی برای شخص مورد نظر کنید. برای دریافت این بروزرسانی و استفاده از ویژگی‌های جدید باید تا انتشار نسخه‌ی نهایی صبر کنید اما اگر تمایلی به صبر کردن ندارید می‌توانید نسخه‌ی بتا را از این لینک دانلود و در گوشی خود نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات