دوکاتی با عرضه 1299 پانیگاله اس نودمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت

پنج‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نود سال از روزی که کارخانه‌ی دوکاتی تاسیس شد، می‌گذرد این شرکت که در تولید موتور سیکلت زبان زد خواص و عام است با معرفی نسخه جدیدی از یک موتور سیکلت توانمند، این روز را جشن گرفت، برای آشنایی با جزئیات این موتور سیکلت با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امسال برند دوکاتی ۹۰ ساله می‌‌شود و به همین مناسبت این شرکت موتورسیکلت سازی ایتالیایی که تحت مالکیت آئودی فعالیت می‌کند، مدل جدیدی با نام ۱۲۹۹ پانیگاله اِس نسخه‌‌ی سالگرد، را معرفی کرده است. این موتورسیکلت در واقع یکی از محصولات توانمند دوکاتی است که در این نسخه ارتقا داده شده است و اکنون توانایی‌های فراوانی دارد. 

دوکاتی

برای شروع، ۱۲۹۹ پانیگاله اس نسخه‌‌ی سالگرد دارای کیتی به رنگ قرمز، سفید و سیاه است که با رینگ‌های طلایی تزیین شده که این طراحی از تیم مسابقه‌‌ی این شرکت الهام گرفته شده است. این نسخه دارای فرمان ماشینکاری شده‌ی آلومینیومی است و از نظر ابعاد با پانیگاله آر یکسان است. ارتقاهای این موتورسیکلت به اینجا ختم نمی‌شود؛ این نسخه مجهز به اگزوز تیتانیومی آکراپوویچ است. هم‌چنین می‌توان به محافظ‌های فیبر کربنی، پوشش‌ فنر و دمپرهای سیستم تعلیق و همچنین گلگیر عقبی جدید که به کاهش وزنی در حدود ۳ کیلوگرم کمک کرده، اشاره کرد.

دوکاتی ۱۲۹۹ پانیگاله اس سالگرد، دارای سیستم کنترل کشش خاص دوکاتی (DCT EVO) است که این امکان را به موتورسواران می‌دهد تا بدون خطر دریفت بزنند. دوکاتی این نسخه را به چندین سیستم الکترونیکی نیز مجهز کرده است که می‌توان از سیستم کمکی پیچیدن ABS بوش، تعلیق الکترونیکی دوکاتی، سیستم‌های الکترونیکی Öhlins و سیستم کنترل تک‌چرخ دوکاتی، نام برد. این نسخه قدرت ۲۰۵ اسب بخاری خود را از یک پیشرانه‌ی ۱۲۸۵ میلی‌لیتری V-TWIN تامین می‌کند. نسخه‌ی سالگرد مابین پانیگاله آر و 1299 پانیاگل اس قرار می‌گیرد.

دوکاتی

تعجبی ندارد که رونمایی این موتور سیکلت توسط قهرمان اسبق موتو جی پی و مسئول  تست موتور سیکلت‌های جدید دوکاتی، کیسی استونر انجام شده است. استونر و مدیر عامل دوکاتی کلاودیو دومنیکالی در هفته‌ی گذشته در فستیوال هفته دوکاتی، این موتور سیکلت را معرفی کردند. از این موتور سیکلت تنها ۵۰۰ دستگاه تولید خواهد شد که هر کدام از آن‌ها دارای شماره‌ای مخصوص روی کیت فرمان خواهند بود.

دوکاتی
دوکاتی
دوکاتی
دوکاتی
دوکاتی
دوکاتی
دوکاتی
دوکاتی
دوکاتی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات