آپلود و دانلود فایل در اپلیکیشن 4shared - زوم‌اپ

چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
۴sharedApp اپلیکیشن آپلودسنتر بزرگ و محبوب ۴Shared است که به کمک آن می‌توانید از طریق موبایل به اکانت خود و بیش از ۳۰ میلیون فایل موجود در سرورهای این برنامه دسترسی داشته باشید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

۴Shared یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های میزبانی فایل است و هنگامی که اینترنت و وبلاگ‌نویسی در ایران فراگیر شده بود، اکثر کاربران از این سایت برای آپلود فایل‌های خود استفاده می‌کردند. چند مورد از نقاط ضعف این وب‌سایت در آن زمان ثانیه‌شمار قبل از دانلود، نبود قابلیت Resume و سرعت پایین دانلود بود که خوشبختانه مدت زیادی است که تمام موارد ذکر شده (به جز تایمر ۲۰ ثانیه‌ای) از بین رفته‌اند و ۴Shared دیگر یک سایت کند و پر از مشکل نیست. ورود اینترنت پرسرعت، افزایش میل کاربران به انجام سریع کارها و همچنین ورود آپلودسنترهای داخلی و رایگان و البته نا آگاهی کاربران از رفع مشکلات سایت ۴Shared باعث شد تا این وب‌سایت در لیست آپلودسنتر‌های محبوب به ده‌ها پله پایین‌تر سقوط کند. اما در این بین هنوز یک ویژگی خاص درباره‌ی ۴Shared وجود دارد که نظیر آن در کمتر وب‌سایتی یافت می‌شود.

اگر فضاهای ابری مانند گوگل‌درایو، وان‌درایو، دراپ‌باکس و... را فاکتور بگیریم، دیگر هیچ وب‌سایتی در زمینه‌ی آپلود و اشتراک‌گذاری فایل وجود ندارد که فایل‌های شما را بدون توجه به حجم و تعداد دانلود آن، برای همیشه در خود نگه دارد. سایت‌های فارسی و خارجی زیادی وجود دارند که وعده‌ی ماندگاری دائمی فایل‌های زیر ۲۰۰ مگابایت را به کاربران می‌دهند اما اگر شرایط دقیق‌تر را از آن‌ها جویا شوید به شما خواهند گفت که در صورتی که فایل شما ۳۰ یا ۹۰ روز بدون دانلود بماند از سرورها حذف خواهد شد. این موضوع شاید برای وب‌سایت‌هایی که از بازدیدکننده و در نتیجه دانلودکننده‌های بالایی برخوردارند و قصد استفاده از خدمات این سرویس‌ها را داشته باشند چندان مهم نباشد، اما بسیاری از کاربران وجود دارند که بازدید سایت آنها روزانه کمتر از ۱۰۰ نفر است، یا حتی کاربرانی وجود دارند که قصد نگهداری فایل‌های مورد علاقه‌ی خود در یک مکان امن را دارند. برای این افراد، ماندگاری نامحدود معنا نخواهد داشت چرا که فایل‌های آن‌ها با هر حجمی که باشد، اگر ۹۰روز بدون دانلود بماند، حذف خواهد شد.

۴Shared تنها آپلودسنتری است که ماندگاری نامحدود فایل‌های شما را تضمین می‌کند. در این سایت هر فایلی با هر حجمی، حتی بدون هیچ دانلودی، برای همیشه در اکانت شما باقی خواهد ماند. فایل‌هایی در این سایت وجود دارند که تاریخ آپلود آن‌ها حتی به چندین سال پیش برمی‌گردد که خود این موضوع یک برتری ویژه برای ۴Shared به حساب می‌آید چراکه هیچ وب‌سایت دیگری چنین مدرکی برای گفته‌ی خود (ماندگاری فایل‌ها) ندارد. البته نکته‌ای در این بین وجود دارد که باید به آن توجه کنید. بعد از ساخت اکانت و ورود به بخش تنظیمات، مشاهده می‌کنید که مدت زمان باقی‌مانده تا انقضای اکانت شما و حذف فایل‌هایتان، ۱۸۰ روز یا ۶ ماه است. این تایمر با هر بار ورود شما به اکانت ری‌استارت می‌شود و شمارش این ۱۸۰ روز از نو شروع می‌شود. یعنی اگر شما در هر شش ماه فقط یک بار هم به اکانت خود سر بزنید، می‌توانید از ماندگاری مادام‌العمر فایل‌های خود اطمینان خاطر داشته باشید. البته نگران نباشید حتی اگر فراموش کنید و اکانت شما منقضی شود، هنوز هم با لاگین کردن دوباره، می‌توانید اکانت خود را با فایل‌های داخل آن بازیابی کنید.

۴Shared علاوه بر وب‌سایت، اپلیکیشن مخصوص موبایل و نرم‌افزار ویندوزی نیز دارد که باعث می‌شود تا همیشه و همه جا بتوانید به فایل‌های شخصی خود و همچنین بیش از ۳۰ میلیون فایل موجود در سرورهای این سایت دسترسی داشته باشید. به لطف پلیر داخلی می‌توانید فایل‌های صوتی یا ویدیویی را مستقیما و به صورت آنلاین در برنامه بشنوید و تماشا کنید. امکان آپلود مستقیم عکس‌هایی که با دوربین گوشی ثبت می‌کنید نیز در ۴Shared وجود دارد تا بتوانید آرشیوی کامل و همیشگی از عکس‌های خود داشته باشید. محیط برنامه مانند یک فایل‌منیجر حرفه‌ای و دقیق طراحی شده است و می‌توانید به بهترین شکل ممکن به مدیریت فایل‌های خود بپردازید. اپلیکیشن ۴Shared برای اندروید، ویندوزموبایل و آی‌او‌اس منتشر شده است و می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • امکان پخش آنلاین صوت و ویدیو
  • امکان رمزگذاری برای ورود به برنامه

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات