وبگرد: با تماشای این ویدیوها آرامش بگیرید

سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در دنیای اینترنت همیشه موارد کشف نشده‌‌ی زیادی وجود دارند. وب‌سایت‌هایی با ایده‌هایی نو، برنامه‌هایی با کاربردهای جدید و مطالبی ناب که برای ما تازگی دارند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در بین این شلوغی‌های روزمره انگار همیشه به چیزی نیاز داریم که ما را از این حال و هوا بیرون ببرد؛ به جایی که شاید هیچ انسانی وجود نداشته باشد و فقط طبیعت را ببینیم و از آن آرامش بگیریم.

البته همیشه لازم نیست برای دیدن طبیعت دل را به دریا بزنید، خود را میان درختان انبوه جنگل پیدا کنید یا از نزدیک به صدای موج‌ها گوش دهید. خوشبختانه وب‌سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانند این فضاهای زیبا و آرامش‌دهنده را به خانه یا محل کار شما بیاورند.

وبگرد

برخی از مردم برای آرامش یافتن در میان انبوهی از شلوغی‌های شهری، سعی می‌کنند یک موسیقی بی‌کلام گوش دهند یا از صدا‌های ضبط‌شده طبیعت استفاده کنند. صدا‌هایی مانند وزیدن باد در میان برگ‌های درختان بزرگ، موج‌های سرکش دریا یا چهچه پرندگانی خوش‌آواز می‌توانند شما را از خود بیخود کنند و حس زیبایی درونتان به وجود بیاورند.

اما وب‌سایتی که امروز به شما معرفی می‌کنیم حتی بهتر از این صدا‌های ضبط‌شده‌ است. ویدیو‌هایی بسیار زیبا و آرامش‌بخش که از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و صرفا برای ایجاد آرامش در بدن شما ساخته شده‌اند.

وبگرد

اگر دوست دارید کمی افکار خود را نظم بدهید و از دمای مغز خود بکاهید، پیشنهاد می‌کنم حتما از Moodica استفاده کنید که همچون یک مسکن قدرتمند می‌تواند به شما آرامش دهد.

برای استفاده از این وب‌سایت‌ به Moodica مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات