اولین تصاویر گرند تور منتشر شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مستند خودرویی گرند تور فیلمبرداری خود را آغاز کرده است. حال تصاویری از محیط و سالن برنامه‌ی جدید جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی منتشر شده که خبر از برنامه‌ای زیبا و مهیج می‌دهد. برای مشاهده‌ی این تصاویر، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش‌تر جرمی کلارکسون در وصف برنامه‌ی خودرویی گرند تور گفت:

ما برنامه‌ی خود را در هر قسمت در یک بخشی از جهان و در چادر‌های مخصوصی برگزار خواهیم کرد.

مجری محبوب دنیای خودرو در توصیف مستند گرندتور اغراق نکرده بود. عوامل گرندتور به تازگی فیلمبرداری بخش اول برنامه در شهر ژوهانسبورگ را به پایان رساندند. آمازون نیز در همین راستا تصاویری از محیط و سالن برنامه منتشر کرده است که به خوبی نشانگر حال و هوای کاملا متفاوت گرند تور با سایر مستند‌های خودرویی است. 

جرمی کلارکسون نیز از اولین اجرای خود بسیار راضی بود. این موضوع را توئیت وی با جمله‌ی «من از امروز بسیار لذت بدوم»، به خوبی نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده‌ توسط آمازون از سالن برنامه‌ی گرند تور را مشاهده کنید.

گرند تور

 چادر غول پیکر گرند تور در دل طبیعت در شهر ژوهانسبورگ قرار گرفته است.

گرند تور

چادر برنامه نیز به لوگوی گرند تور مجهز شده است.

گرند تور

مجریان محبوب دنیای خودرو در میان تشویق حاضرین وارد سالن می‌شوند. بازگشت مجدد جرمی‌ کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می یکی از بهترین‌ اتفاقات ممکن برای عاشقان مستند و برنامه‌های خودرویی است.

گرند تور

همانند تاپ‌گیر، حضار در گرند تور نیز به صورت ایستاده اجرای کلارکسون، هموند و می را دنبال می‌کنند. البته فضای فراهم شده بسیار کوچک‌تر از سالن تاپ‌‌گیر است.

گرند تور

نمای فراهم شده در یک کلام فوق‌العاده است. طبیعت پشت مجریان زیبای منحصر به فردی به گرند تور داده است. پخش هفتگی مستند گرند تور از پاییز سال جاری آغاز می‌شود. 

نظر شما در رابطه با محیط و نحوه‌ی برگزاری گرندتور چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات