قیمت حراج گوشی نوبیا زد 11 با امضای رونالدو مشخص شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نوبیا نسخه‌ای از محصول جدیدش را با نام Z11 به حراج گذاشت که توسط رونالدو امضا شده بود. این محصول با رقم بسیار بالایی به فروش رسید و هزینه آن نیز صرف خیریه شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

چند روز پیش بود که نوبیا حراجی را برای محصول خاصش برگزار کرد. این حراج مربوط به تلفن هوشمند نوبیا زد 11 بود که توسط کریستیانو رونالدو امضا شده بود. امروز قیمت این دستگاه که در جریان حراج مذکور به فروش رسید، اعلام شده است. محصول مذکور با قیمت ۹۲۲۵۱ یوان (۱۳۷۴۴ دلار) به فروش رسید.

نوبیا Z11

البته باید توجه داشت که قیمت نسخه عادی این دستگاه بسیار پایین‌تر است و هزینه‌ای که برای خرید این دستگاه پرداخت شده، به بنیادی اهدا می‌شود که در جهت کمک به سیل‌زدگان رودخانه یانگ‌تسه فعالیت می‌کند. پس با این اوصاف ارزشش را دارد. 

Nubia Z11 محصولی زیبا است که از نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد و پردازش‌های آن را نیز اسنپدراگون ۸۲۰ انجام می‌دهد. این تلفن هوشمند در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه دیگر از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین پشتی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی است و در بخش جلویی آن نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به USB Type-C، سنسور اثر انگشت (واقع در پشت دستگاه) و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۳.۰ اشاره کرد.

پیش فروش این محصول با رم ۴ گیگابایتی به قیمت ۲۴۹۹ یوهان (۳۷۳ دلار) و با رم ۶ گیگابایتی به قیمت ۳۴۹۹ یوهان (۵۲۲ دلار) صورت می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات