تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی ال جی ایکس Mach و ایکس مکس

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در ماه ژوئن دو محصول جدید با نام‌های X mach و X max معرفی کرد که هر دو در بخش فبلت‌ها قرار می‌گیرند. حال ال‌جی دو تیزر تبلیغاتی از آنها منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی X mach و ال‌جی X max در ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی شدند و در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهند شد. حال ال‌جی دو تیزر تبلیغاتی از این محصولات منتشر کرده است که کاربران از طریق آن‌ها می‌توانید نگاه نزدیک‌تری به این دو تلفن هوشمند داشته باشند.

اولین تیزر تبلیغاتی اشاره می‌کند که ال‌جی ایکس مَچ (mach) از LTE Cat. 9 3CA پشتیبانی می‌کند. این موضوع به صورت تئوری بدان معناست که دستگاه مذکور می‌تواند تبادل داده را با سرعت بیش از ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه انجام دهد. ایکس مَچ از پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه ۵.۵ اینچی با وضوح QHD است و سنسور اثر انگشت آن نیز در بخش پشتی دستگاه قرار دارد.

لینک دانلود با کیفیت 360p

ویدیو دوم مربوط به ال‌جی ایکس مکس (Max) است که حقیقتا یک تلفن هوشمند بزرگ به حساب می‌آید. البته بزرگ‌تر از ایکس mach نیست. از ویژگی‌های این محصول نیز می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی اشاره کرد. البته در مقایسه با X mach، این محصول سخت‌افزار ضعیف‌تری دارد. برای مثال وضوح نمایشگر این دستگاه 720p است و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده‌ای چهار هسته‌ای صورت می‌گیرد که هر هسته آن فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز را ارائه می‌کند. حافظه رم این تلفن هوشمند نیز ۲ گیگابایت است. در کل ایکس مکس شبیه به ال‌جی X5 است که اوایل ماه جاری در کره جنوبی عرضه شد.

لینک دانلود با کیفیت 360p

لازم به ذکر است که هر دو دستگاه از اندروید ۶.۰ مارشمالو بهره می‌برند. یکی از محصولات سری ایکس ال‌جی X Power نام دارد که کاربران کانادایی می‌توانند آن را خریداری کنند. حال باید منتظر ماند تا ال‌جی اطلاعاتی را در خصوص زمان عرضه این دو محصول منتشر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات