حضور سنسور تشخیص عنبیه در گلکسی نوت 7 توسط Zauba تایید شد

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بنا به اعلام رسمی سامسونگ، در روز ۱۲ مرداد و طی مراسم Unpacked قرار است گلکسی نوت ۷ معرفی شود. تا کنون بارها در شایعات و اخبار مختلف اعلام شده که این محصول از سنسور تشخیص عنبیه بهره می‌برد. حال این موضوع ظاهرا توسط Zauba تایید شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

وب‌سایت واردات-صادرات هند موسوم به Zauba در بسیاری از مواقع مشخصات فنی برخی از محصولات معرفی نشده را منتشر کرده است. این موضوع در مورد گلکسی نوت ۷ نیز صدق می‌کند. بنا به اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت Zauba گلکسی نوت ۷ از نمایشگری ۶ اینچی بهره می‌برد. بنا به مشخصات دیگری که توسط این وب‌سایت در مورد محصول مورد اشاره اعلام شده، فبلت امسال سامسونگ ضدآب است. امروز نیز در Zauba دوربینی نشان داده شده که گفته می‌شود سنسور تشخیص عنبیه چشم بوده که از ویتنام وارد شده و دارای کد نامSM-N930F است. به نظر می‌رسد این شناسه متعلق به گلکسی نوت ۷ است.

علاوه بر این تصاویر دیگری از گلکسی نوت ۷ رویت شده که در این تصاویر، سنسور تشخیص عنبیه چشم به خوبی قابل مشاهده است. علاوه بر این ویژگی امنیتی جدید، نوت ۷ همچنین از سنسور تشخیص اثرانگشت هم بهره می‌برد که این سنسور نیز با دکمه فیزیکی Home یکی شده است. درحالیکه برای باز کردن قفل گوشی‌های هوشمند با سنسور اثرانگشت ممکن است کمی تاخیر وجود داشته باشد، اما این عملیات با سنسور تشخیص عنبیه در کمتر از یک ثانیه انجام خواهد شد.

گلکسی نوت ۷ همانطور که بارها اشاره شده، در روز ۲ آگوست (۱‍۲ مرداد) به طور رسمی معرفی خواهد شد. در این روز ما تمامی مشخصات و اطلاعاتی که در مورد این محصول وجود دارد را به طور کامل و دقیق خواهیم فهمید. 

galaxy note 7

نظر شما در مورد گلکسی نوت ۷ چیست؟ آیا این فبلت نهایتا از سنسور تشخیص عنبیه چشم بهره خواهد برد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات