دو کروم بوک جدید آماده تست اپلیکیشن های اندرویدی

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل به تازگی پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید را در کروم‌بوک‌ها آغاز کرده است. حال کروم‌بوک Chromebook R11 ایسر و کروم‌بوک پیکسل گوگل قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی شده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حدود دو ماه پس از اینکه گوگل رسما تایید کرد که پلی‌استور و اپلیکیشن‌های اندرویدی بیشتری در سیستم‌عامل کروم اجرا خواهند شد، این شرکت در نهایت پشتیبانی از این قابلیت را به برخی از کروم‌بوک‌های جدید اضافه کرده است. کروم‌بوک ایسر به نام Chromebook R11 و کروم‌بوک پیکسل گوگل نیز به جمع کروم‌بوک‌هایی پیوستند که قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی هستند. محصولاتی مثل Chromebook Flip ایسوس پیش از این از قابلیت مورد بحث پشتیبانی می‌کردند. البته طبیعتا پشتیبانی از اجرا اپلیکیشن‌های اندرویدی در کروم‌بوک‌های مورد اشاره کمی پیش از برنامه زمانی رسمی اعلام شده، انجام شده است چراکه قرار است پشتیبانی از این ویژگی اواخر سال جاری به سیستم‌عامل کروم اضافه شود.

اما اگر شما هم از توسعه‌دهندگان یا کاربران جدی سیستم‌عامل کروم هستید و قصد دارید از روش کارکرد این ویژگی آگاهی یابید می‌توانید با استفاده از این چند دستگاه که در حال حاضر از اجرای اپ‌های اندروید پشتیبانی می‌کنند، نسبت به بررسی این ویژگی اقدام کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات