شیائومی نوت بوک خود را ۶ مرداد معرفی می کند

جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که تاریخ رونمایی از نوت بوک شیائومی ۲۷ جولای یا ۶ مرداد ماه عنوان شده است. گزارش‌های منتشر شده نشان از این دارد که شیائومی با برگزاری کنفرانسی در ۶ مرداد ماه از محصولاتی نظیر گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه و لپ‌تاپ خود رونمایی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آخرین گزارش‌های منتشر شده در چین حکایت از این دارد که شیائومی در نظر دارد تا نوت بوک خود را در جریان مراسمی که ۶ مرداد ماه برگزار می‌شود، رونمایی کند. براساس اطلاعات ارائه شده شیائومی در طی مراسمی که ۲۷ جولای یا ۶ مرداد ماه برگزار می‌کند از محصولاتی نظیر گوشی هوشمند مجهز به دوربین با لنز دوگانه با نام ردمی نوت ۴ و می نوت ۲ در کنار سایر گجت‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.

نوت بوک شیائومی نیز یکی از محصولاتی است که انتظار می‌رود شاهد رونمایی از آن باشیم. از مشخصات فنی این محصول می‌توان به بهره‌گیری از پردازنده‌ی اتم اینتل در کنار سیستم عامل ویندوز ۱۰ اشاره کرد. در کنار این قابلیت‌ها باید به طراحی باریک و بسیار شبیه آن به مک‌بوک‌های اپل اشاره کرد. همچنین گمانه‌ها عمر باتری این محصول را نیز قابل قبول خوانده‌اند.

پیش‌بینی‌ها نشان از این دارد که این لپ‌تاپ در سه نسخه‌ی ۱۲.۵ اینچی، ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی راهی ابزار شود، به طوری که کوچک‌ترین نسخه‌ی این لپ‌تاپ زودتر از سایرین راهی بازار خواهد شد.

شایعات در مورد لپ‌تاپ شیائومی زمان زیادی است که در محافل دنیای فناوری مطرح می‌شود. کارشناسان انتظار داشتند تا این محصول در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی راهی بازار شود، اما بروز مشکلات باعث شده تا عرضه‌ی این محصول به نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ انتقال یابد.

لی جون، مدیرعامل شیائومی پیش از این در حساب کاربری ویبوی خویش از این موضوع پرده برداشته بود که شیائومی برای عرضه‌ی محصولات متنوعی در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات