مدیر استون مارتین شخصا هزار نمونه اول DB11 را بازبینی می کند

شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اندی پالمر، مدیرعامل شرکت خودروسازی استون مارتین، طی توییتی، اعلام کرده است که شخصا هزار دستگاه اول خودروی جدید DB11 این شرکت را بازبینی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خودروی DB11 می‌تواند به مهم‌ترین محصول تاریخ استون مارتین بدل گردد. البته یقینا ابرخودروی AM-RB 001 به مهره‌ای مهم در رقابت عملکرد و سرعت بدل خواهد شد، اما آینده‌ی این شرکت در گرو موفقیت DB11 خواهد بود. در همین راستا اندی پالمر، مدیرعامل استون مارتین، در چند ماه آینده، بسیار پرمشغله خواهد بود.

گفته می‌شود که پالمر شخصا هزار نمونه‌ی اول از خودروهای DB11 خارج شده از خط تولید را بازبینی خواهد کرد . پالمر همچنین نشانی را نیز که حاوی امضای وی است، بر روی پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر این خودروها نصب خواهد کرد.

db11

اندی پالمر اخیرا توییتی را نیز در این باره منتشر کرده است. وی در این توییت می‌گوید:

تنها هزار دستگاه از خودروی استون مارتین DB11 V12 با این نشان بازبینی به خصوص تولید خواهد شد.

خودروی DB11 اولین محصول کاملا جدید استون مارتین از زمان انتصاب اندی پالمر به سمت مدیرعاملی این شرکت در سال ۲۰۱۴ است. این خودرو همچنین اولین خودروی کاملا جدید استون مارتین از زمان معرفی DB9 در سال ۲۰۰۳ محسوب می‌شود، این شرکت از آن زمان تا کنون از پلتفرم VH مقیاس‌پذیر DB9 در تولید محصولات خود بهره گرفته است.

با در نظر گرفتن این موارد، به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا پالمر می‌خواهد تا دیروقت در کارخانه مانده و زمان خود را صرف بازبینی و بررسی این خودروی اسپرت کند تا بدین ترتیب تا حد امکان از بی‌نقص بودن آن اطمینان حاصل کند.

ما پیش از این نیز شاهد رفتار مشابهی از ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا موتورز، بودیم. او برای مدت‌ها در انتهای خط تولید Model X در داخل کیسه‌ی خواب می‌خوابید تا این کراس‌اوور الکتریکی را از لحاظ داشتن ایرادات مونتاژ بازبینی کند. این اقدام وی در واکنش به تعدادی از مشکلات کیفی موجود در اولین نمونه‌های این خودرو صورت گرفت.

سرانجام پس از سال‌ها تولید نسخه‌های بی‌پایان از یک خودروی یکسان، به نظر می‌رسد که آینده‌ی درخشانی در انتظار استون مارتین باشد. ما امیدواریم که بازبینی‌های کیفی انجام شده توسط پالمر از خودروهای DB11 تولیدی نتیجه‌بخش باشد، چرا که به شدت در انتظار دیدن عملکرد استون مارتین و محصولات آینده‌ی آن هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات