گلکسی نوت 7 سامسونگ ضد آب خواهد بود

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
۱۲ مرداد ماه روزی است که سامسونگ قصد دارد به طور رسمی از فبلت جدید خود یعنی گلکسی نوت 7 رونمایی کند. با نزدیک شدن به این زمان اخبار بیشتری پیرامون غول جدید کره‌ای‌ها منتشر می‌شود. در تازه‌ترین خبر اعلام شده گلکسی نوت 7 ضد آب خواهد بود. ضمن اینکه تصویر جدیدی از این محصول نیز فاش شده است.
تبلیغات

بسیاری از کاربران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از فبلت جدید سری نوت سامسونگ هستند. در فاصله‌ی کمتر از یک ماه مانده به معرفی رسمی گلکسی نوت 7، تقریبا بیشتر اطلاعات مربوط به این دستگاه فاش شده است. تا امروز مشخصات این محصول از جمله پردازنده، طراحی، دوربین، قلم S Pen، اسکنر عنبیه چشم و رابط کاربری جدید مشخص شده است. اما در تازه‌ترین خبر اعلام شده که گلکسی نوت 7 ضد آب خواهد بود.

تا کنون تصاویر مختلفی از گلکسی نوت 7 فاش شده است. ولی امروز یک بار دیگر تصویری از این فبلت منتشر شده که کاملا می‌توان طراحی آن را مشاهده کرد.

گلکسی نوت ۷

براساس اطلاعات اعلام شده در فهرست محصولات وارداتی زائوبا در هند، به نظر می‌رسد گلکسی نوت 7 توانسته گواهی‌نامه‌ی ضد آب و ضد گردوغبار را دریافت کند و این خبر می‌تواند برای بسیاری از کاربران خوشحال‌کننده باشد.

گلکسی نوت 7 سامسونگ به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی امولد با رزولوشن کواداچ‌دی، پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۳ یا اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و رابط کاربری جدید سامسونگ در تاریخ دوم آگوست سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات