تصاویری از گوشی Honjo، پروژه متوقف شده مایکروسافت فاش شد

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته گمانه‌های مختلفی مطرح شده بود که نشان از معرفی چند گوشی هوشمند توسط مایکروسافت داشت، اما این کمپانی شماری از محصولات خود را از چرخه تولید حذف کرد. حال تصاویری منتسب به گوشی هوشمندی با نام Honjo فاش شده که از جمله‌ی گوشی‌هایی است که مایکروسافت از عرضه‌ی آن منصرف شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخبار و اطلاعات منتشر شده در سال گذشته‌ی میلادی نشان از این داشت که مایکروسافت در نظر دارد تا چند گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ را در رده‌های مختلف راهی بازار کند، اما این کمپانی تصمیم گرفت تا طیف محصولات خود در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند را محدود کند، بطوریکه در نهایت گوشی‌هایی نظیر لومیا ۵۵۰، لومیا ۶۵۰ و لومیا ۹۵۰/۹۵۰ ایکس ال راهی بازار شدند.

یکی از گوشی‌های هوشمندی که این کمپانی از عرضه‌ی آن به بازار منصرف شد، Microsoft Honjo نام داشت. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند در آخرین مراحل طراحی از گردونه‌ی محصولات مایکروسافت خارج شده، چراکه شماری از تصاویر رندر طراحی شده برای بازاریابی این گوشی هوشمند سال گذشته فاش شد. حال وب‌سایت ایتالیایی AggiornmentLmia.it گزارشی را منتشر کرده که نشان از طراحی نمونه‌ی اولیه این گوشی توسط مایکروسافت دارد. وب‌سایت مورد نظر حتی تصاویری را از این گوشی فاش کرده است.

هرچند شاید این گوشی هوشمند در ظاهر بسیار جذاب به نظر برسد، اما باید به این موضوع اشاره کرد که مشخصات فنی این محصول بسیار پایین است، بطوریکه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۰ در کنار نمایشگری با رزولوشن اچ‌دی در این گوشی استفاده شده است.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا عرضه آن به بازار می‌توانست موفقیتی را برای ردموندی‌ها به ارمغان بیاورد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات