وبگرد: شبکه اجتماعی اشتراک گذاری و دسترسی به انواع لینک ها

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما دوست داریم دنیای بدون مرز اینترنت را با لینک‌های مختلف از وب‌سایت‌های گوناگون گسترش دهیم و با موضوعات جدیدی آشنا شویم یا اینکه موارد جدیدی یاد بگیریم. برای این کار چه چیزی بهتر از داشتن یک وب‌سایت که در دسته‌بندی‌های مختلف لینک‌ها را با شکل زیبایی به ما نشان می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت lynxthat یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای دسترسی به لینک‌ها از موضوعات و وب‌سایت‌های مختلف است. برای استفاده بهتر از همه‌ی ویژگی‌ها این وب‌سایت می‌توانید در آن ثبت نام کنید. این وب‌سایت برای آیفون و آیپد اپلیکیشن مخصوص منتشر کرده اما برای استفاده از این سرویس می‌توانید از وب‌سایت آن نیز استفاده کنید.

website

لینک‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف مانند فناوری، سبک زندگی، ورزش، گیف، سرگرمی، ویدیو‌های داغ و دیگر دسته‌بندی‌ها بروز می‌شوند. همچنین این امکان وجود دارد که آخرین لینک‌ها از وب‌سایت‌های معروف را نیز در اختیار داشته باشید. هر کدام از این لینک‌ها امکان اشتراک گذاری سریع با دوستان، ذخیره کردن برای مطالعه در زمانی دیگر یا اشتراک‌گذاری در دیگر شبکه‌های اجتماعی را برای شما فراهم می‌کند.

website

در بخش مخصوص دیگری از این وب‌سایت نیز می‌توانید وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را وارد کنید تا در زمانی سریع‌تر به آن‌ها دست پیدا کنید. با دعوت دوستان خود به این شبکه نیز می‌توانید لینک‌های مورد علاقه آن‌ها را مشاهده کنید یا خیلی سریع‌تر لینک‌ها را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از این وبسایت به http://lynxthat.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات