قیمت گلکسی نوت 7 احتمالا ۵۰ یورو گران تر از گلکسی اس 7 اج خواهد بود

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رفته رفته به زمان معرفی رسمی نسل بعدی گوشی‌هوشمند سری نوتسامسونگ که از آن با نام گلکسی نوت ۷ یاد می‌شود نزدیک می‌شویم و هر روز مطالب و جزئیات بیشتری در مورد این محصول منتشر می‌شود. گفته می‌شود که قیمت این فبلت از ۸۴۹ یورو (حدود ۹۳۶ دلار) آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در حال حاضر می‌توان با اطمینان زیادی اعلام کرد که گلکسی نوت ۷ از نمایشگری بهره خواهد برد که از دو طرف خمیده است. گفته می‌شود مدل صفحه تخت این دستگاه تولید نخواهد شد. اگرچه نمایشگر خمیده باعث می‌شود محصول یاد شده ظاهر زیباتری داشته باشد اما فراموش نکنید که استفاده از این نوع نمایشگر همچنین باعث افزایش قیمت نهایی دستگاه نیز خواهد شد. منابع نزدیک به SamMobile اعلام کرده‌اند که قیمت گلکسی نوت ۷ احتمالا از ۸۴۹ یورو (حدود ۹۳۶ دلار) آغاز خواهد شد که این قیمت نسبت به قیمتی که برای گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج تعیین شده، حدود ۵۰ یورو گران‌تر است.

محصولات سری گلکسی نوت سامسونگ همیشه قیمتی بیشتر از سری گلکسی اس این کمپانی داشته‌اند، و همانطور که اشاره شد این غول کره‌ای ظاهرا تصمیم گرفته امسال فقط یک مدل از این محصول را آن هم با نمایشگری خمیده تولید کند که در نتیجه نباید از قیمت اعلام شده برای این گوشی چندان تعجب کرد. در این صورت بسیاری از این افراد باید پس از عرضه محصول مورد اشاره به بازار، چند ماه بیشتر صبر کنند تا قیمت آن کمی کاهش یابد.

انتظار می‌رود فبلت گلکسی نوت ۷ با مشخصات و زبان طراحی شبیه به گلکسی اس ۷ اج تولید شود و البته یکسری امکانات و قابلیت‌های اضافه مثل سنسور تشخیص عنبیه چشم را نیز به کاربر ارائه دهد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از درگاه USB نوع C و باتری بزرگتر نسبت به سری گلکسی اس اشاره کرد. همچنین احتمال دارد نسل بعدی سری نوت از ۶ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره ببرد. بنا به گزارش‌ها و شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده، این فبلت در یک رنگ جدید نیز تولید خواهد شد.

شما در مورد قیمت گلکسی نوت ۷ چه نظری دارید؟ به نظر شما آیا سامسونگ نباید مدل ارزان‌تر این محصول را نیز با نمایشگر تخت تولید کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات