جی 5 تنها به نیمی از هدف فروش ال‌ جی رسیده است

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی قرار است گزارش سه ماهه دوم خود را با فروش ۱۵ میلیون گوشی هوشمند اعلام کند. روند فروشی که چندان خوب نبوده و ظاهرا ال‌جی تنها توانسته به نیمی از هدف فروش خود از گوشی جی ۵ دست پیدا کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی پیش‌بینی می‌کند که تا آخر سه ماهه‌ی جاری به عدد فروش ۱۶.۵ میلیونی از گوشی‌های هوشمند خود دست پیدا کند. پیش از این طبق اعداد و ارقام ال‌جی پیش‌بینی می‌شد تا این شرکت در سه ماهه دوم پس از عرضه جی ۵ بتواند فروش ۳ تا ۳.۵ میلیون عددی را ثبت کند. اما ظاهرا در واقعیت این شرکت به فروش ۲.۵ میلیون عددی دست یافته است.

ضرر کمپانی کره‌ای در سه ماهه دوم از ۱۱۰ میلیون دلار به ۱۱۲ میلیون دلار رسیده است. این مقدار زیان در واقع در مقایسه با ضرر ۱۷۴ میلیون دلاری ال‌جی نسبت به همین دوره زمانی در سال قبل بهبود به حساب می‌آید.

ال‌جی انتظار داشت تا ۱۲ میلیون واحد از جی ۵ ال‌جی را امسال به فروش برساند. به جای آن، این شرکت کره‌ای در آخر ممکن است تنها به فروش ۵.۵ میلیون عدد از این گوشی هوشمند پرچم‌دار دست یابد. سامسونگ در مقایسه با ال‌جی  انتظار دارد به فروش ۲۶ میلیون واحد از گوشی‌های پرچم‌دار خود دست یابد.

اعداد و ارقام ال‌جی در مقایسه با سامسونگ اوضاع بدی دارد، اما اچ‌تی‌سی وضعیت بدتری پیدا کرده چرا که ظاهرا این شرکت امسال تنها می‌تواند ۱ میلیون از دستگاه پرچم‌دار خود به فروش برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات