هفت حقیقت در مورد ابر خودروی استون مارتین

سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استون مارتین از تصاویر ابرخودروی جدید خود رونمایی کرده است. با وجود محرمانه بودن مشخصات فنی این ابر خودرو، در این مقاله هفت نکته‌ی جالب در مورد آن را ذکر کرده‌ایم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

استون مارتین تصاویر نسخه‌ی پروتوتایپ (اولیه) از ابرخودروی AM-RB 001 را منتشر کرده است. این ابر خودرو یک خودروی مجاز برای حرکت در جاده و خیابان خواهد بود. نشریه‌ی معتبر EVO چند نکته و حقیقت جالب در مورد این خودرو منتشر کرده است که در ادامه به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

آستون مارتین

۱. بخش‌های خاکستری رنگ این خودرو را آدریان نوی طراحی کرده است، در حالی که بخش‌های سبز رنگ و خاکستری روشن، توسط طراحان استون مارتین، مارک ریچمن و دیوید کینگ طراحی شده‌اند.

۲. تنها بخش این خودرو که دارای آیرودینامیک فعال است، تیغه‌ی بسیار نازک نصب شده در عقب خودرو است.

۳. این خودرو از نوعی سیستم هیبریدی انتخابی استفاده خواهد کرد. چون تمامی دنده‌های این خودرو برای حرکت به سمت جلو طراحی شده‌اند، برای حرکت به سمت عقب (دنده عقب) از پیشرانه‌ی الکتریکی استفاده می‌شود.

۴. این خودرو باید از یک خودروی فرمول یک سریع‌تر باشد.

۵. ترمزهای این ابر خودرو همانند ترمز خودروهای فرمول یک هستند و تماما از جنس کربن ساخته خواهند شد.

۶. این خودرو دارای سواری بسیار راحتی نیز هست.

۷. صندلی های این خودرو نیز همانند صندلی خودروهای فرمول یک طراحی شده است و نحوه‌ی نشستن در آن‌ها طوری است که پاهای راننده بالاتر از لگن وی قرار می‌گیرد؛ حالتی تقریبا خوابیده.

آستون مارتین

مشخصات فنی این ابر خودرو هنوز محرمانه است اما گفته شده که نسبت اسب بخار به وزن این استون مارتین یک به یک خواهد بود و قدرتی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار نیز خواهد داشت. همچنین این ابر خودرو قیمتی بین ۳ تا ۴ میلیون دلار خواهد داشت.

آستون مارتین
آستون مارتین
آستون مارتین
آستون مارتین
آستون مارتین
آستون مارتین
آستون مارتین
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات