گوشی دیزایر ۱۰ به عنوان نسخه‌ ارزان‌تر اچ تی سی ۱۰ عرضه می شود

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی ۱۰ پرچمدار سال ۲۰۱۶ این کمپانی تایوانی است که به اعتقاد خیلی‌ها نه تنها یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که توسط اچ‌تی‌سی تولید شده، بلکه یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است. حال خبری منتشر شده که این کمپانی قصد دارد دیزار ۱۰ را به عنوان نسخه‌ی ارزان‌تر اچ‌تی‌سی ۱۰ عرضه کند.
تبلیغات

گوشی‌های سری دیزایر معمولا جزو محصولات میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی هستند که بازار جوانان و بودجه‌های متوسط را هدف قرار داده است. با اینکه اچ‌تی‌سی ۱۰ گوشی قدرتمند این کمپانی شناخته می‌شود، ولی در عمل نتوانسته فروش موفقیت آمیزی داشته باشد و اچ‌تی‌سی امیدوار است بتواند تا پایان سال یک میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش برساند. نکته‌ی قابل توجه این است که سامسونگ از ماه مارس تا امروز ۲۶ میلیون گوشی گلکسی اس۷ و اس ۷ اج فروخته است.

اما امروز خبری منتشر شده که اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ی ارزان‌تر اچ‌تی‌سی ۱۰ را با نام دیزایر ۱۰ عرضه کند تا بتواند از این طریق فروش بیشتری داشته باشد.

به گفته‌ی ایوان بلس، اچ‌تی‌سی قصد دارد اواخر سه ماهه سوم سال جاری میلادی (احتمالا در ماه سپتامبر) گوشی دیزایر ۱۰ را معرفی کند. با اینکه هیچ جزئیاتی از این گوشی فاش نشده، ایوان بلس اعلام کرده احتمالا دوربین اصلی دیزایر ۱۰ همان نمونه‌ی مشابه اچ‌تی‌سی ۱۰ با فلاش دوگانه و فوکوس خودکار لیزری باشد.

به نظر می‌رسد دیزایر ۱۰ از جهات مختلف با اچ‌تی‌سی ۱۰ یکسان است اما قطعا به جای فلز از پلاستیک در ساخت این گوشی استفاده خواهد شد. با این اوصاف دیزایر ۱۰ نسخه‌ی ارزان‌تر اچ‌تی‌سی ۱۰ خواهد بود که باید در آینده منتظر آن باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات