مجموعه آیکون های دایره ای در اپلیکیشن Numix Circle - زوم‌اپ

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Numix Circle اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید صدها آیکون شیک و جذاب را در لانچرهای خود استفاده کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

شخصی سازی در اندروید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که کاربران به آن دسترسی دارند. تغییر آیکون‌ها یکی از این شخصی سازی‌ها در میان گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید ظاهر لانچر خود و شکل و شمایل اپلیکیشن‌ها را تغییر دهید تا هر هنگام که قصد اجرای آنها را دارید این تنوع‌های موجود حس و حال جدیدی را در زمان اجرای برنامه یا بازی‌ها به شما بدهد. البته معمولا لانچرهای پیش فرض گوشی‌های موبایل ممکن است از این ویژگی پشتیبانی نکنند اما اگر از لانچرهای جداگانه‌ای همچون Apex یا Nova استفاده می‌کنید می‌توانید تنها با یک لمس تمام آیکون‌های موجود را تغییر دهید. Numix Circle یکی از بهترین مجموعه آیکون‌های رایگان است که بیش از 1 میلیون دانلود را در پلی استور گوگل رقم زده و امتیاز 4.1 از 5 را کسب کرده است. نکته‌ی جالبی که در این برنامه مشاهده کردیم نیز امکان درخواست آیکون برنامه‌هایی بود که در Numix Circle وجود ندارند. اگر اپلیکیشنی در گوشی شما وجود دارد که با فعالسازی Numix Circle دچار تغییرات مربوط نشد می‌توانید با مراجعه به منوی کناری برنامه و ارسال درخواست خود، در نسخه‌های بعدی شاهد اضافه شدن آیتم مورد نظر باشید.

Numix Circle دارای بیش از ۲۵۰ آیکون جذاب و با کیفیت است که تقریبا تمامی اپلیکیشن‌های مهم را در خود جای داده است. این آیکون‌ها از رزولوشن ۱۹۲ در ۱۹۲ پیکسل برخوردارند و چه در صفحات کوچک موبایل، چه در تبلت‌ها کیفیت بی نظیری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. خوشبختانه Numix Circle نیز از رسم جدیدی که در بین مجموعه آیکون‌ها در حال جا افتادن است پیروی کرده و در کنار آیکون‌ها، والپیپر‌های جذابی را نیز در خود جای داده است تا علاوه بر آنکه بتوانید با استفاده از آنها هماهنگی بیشتری را بین آیکون‌ها و تصویر زمینه‌ی گوشی ایجاد کنید بتوانید با نصب آن از دیگر اپلیکیشن‌های تصویر زمینه نیز بی نیاز شوید. البته تعداد این تصاویر آنچنان زیاد نیست اما با این حال می‌تواند تا مدتی صفحه نمایش گوشی شما را متنوع و جذاب نگه دارد. این برنامه از لانچرهای بسیاری همچون ova, Apex, ADW, Smart, Unicon, Action Launcher, Aviate, Go Launcher, Next, Holo launcher, Solo Launcher, KK Launcher, Atom Launcher و ... پشتیبانی می‌کند. برای دانلود Numix Circle می‌توانید از لینک زیر و برای دانلود Numix Wallpapers نیز می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نکات مثبت

  • بیش از ۲۵۰ آیکون متنوع
  • پشتیبانی از تعداد بالایی از لانچرهای موجود
  • کیفیت بالا حتی در تبلت‌ها

نکات منفی

  • تعداد کم آیکون نسبت به اپلیکیشن‌های همتا

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات