میزو MX6 شباهت زیادی با میزو پرو 6 دارد

یک‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی میزو به زودی از گوشی هوشمند جدید خود با نام میزو MX6 رونمایی خواهد کرد. در تصاویر لورفته از این گوشی، شباهت زیاد آن با میزو پرو ۶ دیده می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر این که کمپانی میزو در تاریخ ۱۹ جولای از گوشی هوشمند خود با نام میزو MX6 رونمایی خواهد کرد. در دعوتنامه‌هایی که میزو ارسال کرده، تاریخ ۱۹ جولای قید شده است، بنابراین انتظار داریم که شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند در این روز باشیم. امروز تصاویری از پنل جلو و پشت این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر شده است.

Meizu MX6
Meizu MX6

این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی بهره می‌برد. در درون این اسمارت‌فون تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک قرار دارد که از ۱۰ هسته‌ی پردازشی و واحد پردازش گرافیکی مالی T880 بهره می‌برد. این اسمارت‌فون دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بوده و در دو نسخه با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی ارائه خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل خواهد بود. این گوشی از نظر طراحی ظاهری شباهت بسیاری به گوشی پرو 6 این کمپانی دارد. پرو 6 پرچمدار این کمپانی است، در حالی که MX6 فبلت میزو محسوب می‌شود.

بدون شک برچسب قیمتی این پرچمدار به صورت رقابتی تعیین خواهد شد. احتمالا قیمت نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این گوشی ۲۹۵ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن هم ۳۰۵ دلار تعیین خواهد شد. به زودی در ۱۹ جولای اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات