گلکسی J1 Ace Neo رسما رونمایی شد: نمایشگر ۴.۳ اینچی و حافظه رم یک گیگابایتی

یک‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از گوشی هوشمند پایین رده‌ی جدیدی با نام Galaxy J1 Ace Neo رونمایی کرده که البته قیمت آن هنوز مشخص نیست، اما با توجه به مشخصات فنی انتظار می‌رود این محصول قیمت کمی داشته باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاخه‌ی آفریقای جنوبی سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی را در لیست محصولات خود قرار داده که نشان از رونمایی بی سر و صدا از محصول جدید این کمپانی دارد. این گوشی هوشمند گلکسی J1 Ace Neo نام دارد. این گوشی هوشمند با توجه به بهره‌گیری از مشخصات فنی پایین در میان گوشی‌های هوشمند رده پایین قرار می‌گیرد.

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به نمایشگر ۴.۳ اینچی، تراشه‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱.۵ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایتی حافظه‌ی داخلی اشاره کرد که تنها ۴.۴۸ گیگابایت از آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. البته امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نیز با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. سامسونگ از وجود یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی راهی بازار خواهد شد.

یک باتری ۱٫۹۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که در صورت کاهش میزان شارژ باتری با فعال شدن حالت Ultra Power Saving Mode میزان باتری باقی مانده با صرفه‌جویی بیشتری مصرف می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند نظیر نسخه‌ی اندروید نصب شده یا قیمت مشخص نشده است. انتظار نمی‌رود این گوشی هوشمند در بازارهای غربی عرضه شود و بازار کشور‌های در حال توسعه را باید هدف اصلی این محصول خواند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات