نسخه سفید مایکروسافت بند احتمالا عرضه می‌شود

شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت تا‌کنون دو مدل از دستبند Microsoft Band را تولید کرده که هر دو به رنگ مشکی هستند. اما به تازگی مدل سفید رنگ این محصول در دست یکی از کارمندان این شرکت دیده شده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

طی تور بازدید از آزمایشگاه‌های سرفیس، Panos Panay از مایکروسافت، مدل سفید رنگ دستبند Microsoft Band را در دست داشت. این شرکت تاکنون دو مدل دستبند خود را عرضه کرده که هر دو آنها در رنگ مشکی تولید شده‌اند. در حالی که Panos مایکروسافت بند ۲ سفید به دست کرده بود، بنابراین امکان دارد که به زودی مدل سفید رنگ محصول یاد شده نیز عرضه شود.

البته امکان دارد که این رنگ فقط مختص کارمندان داخلی مایکروسافت تولید شده باشد و این شرکت قصد عرضه عمومی آن را به بازار نداشته باشد. علاوه بر این مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که میزان تولید مایکروسافت‌بند ۲ در حال حاضر محدود است. علاوه بر این امکان دارد مایکروسافت‌بند سفید رنگ در حال تست باشد و مایکروسافت قصد داشته باشد آن را به منظور استفاده در نسل بعدی این محصول بررسی کند.

در کنار نسخه سفید رنگ دستبند مایکروسافت، این کمپانی همچنین مدل آبی رنگ xbox one s را به نمایش در آورده است. یک نمونه اولیه از کیبورد جدید مایکروسافت و کاور چندرنگ سرفیس، از جمله دیگر محصولاتی بودند که در این تور به نمایش درآمدند.

نظر شما در مورد مدل سفیدرنگ مایکروسافت‌بند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات