موتو Z و موتو Z فورس موتورلا معرفی شدند: پرچمداران ماژولار با ضخامت 5.2 میلی متری

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
لنوو امروز در جریان کنفرانس Tech World گوشی‌های جدید موتورولا با نام موتو Z و موتو Z فورس را معرفی کرد. این گوشی علاوه بر بدنه‌ی ۵.۱۹ میلی‌متر و باریک خود حالت ماژولار نیز دارد.
تبلیغات

گوشی پرچمدار جدید موتورلا با نام موتو Z معرفی شد. این گوشی علاوه بر بدنه‌ی بسیار باریک ۵.۱۹ میلی‌متری دارای ۱۶ اتصال ماژولار نیز هست تا ویژگی‌های متنوع و جدید را نیز به آن ببخشد.

موتو زد دارای ۴ گیگابایت رم بوده و تامین قدرت پردازشی آن برعهده‌ی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است. صفحه نمایش این گوشی نیز دارای ابعاد ۵.۵ اینچی بوده و روزلوشن QHD و پنل امولد نیز دارد.

موتو زد

دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و موتو زد جک ۳.۵ میلی‌متر صدا را حذف کرده است تا برای استفاده از هدفون نیاز به تبدیل داشته باشید تا پورت یو‌اس‌بی به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بدل شود. باتری این گوشی نیز دارای ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

نسخه ی موتو زد فورس نیز در واقع نسخه‌ی مقاوم‌تر موتو زد است. این گوشی دارای باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و دوربین آن نیز حسگر ۲۱ مگاپیکسلی داشته و صفحه نمایش آن ضد ضربه است.

موتو Z

البته هر دوی این گوشی‌های از ماژول‌هایی با نام Moto Mods نیز پشتیبانی می‌کنند. برای مثال ماد اسپیکر JBL علاوه بر بهتر کردن تجربه‌ی صوتی کار با گوشی باتری را نیز به گوشی اضافه می‌کند.

همچنین با استفاده از یک پروژکتور به عنوان ماد متصل شونده به گوشی موتو زد، می‌توانید هر تصویر دلخواه خود را روی یک پرده یا دیوار با ابعاد ۷۰ اینچی به نمایش بگذارید.

موتو Z
موتو Z
موتو Z
موتو Z
موتو Z
موتو Z
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات