موتورولا موتو Z Play و موتو Z Style را امروز معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا موتورولا قصد دارد امروز از دو گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند. ساعتی قبل لنوو تیزرهایی از دو گوشی Moto Z Play و Moto Z Style را در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود Moto Z Play و Moto Z Style موتورولا امروز در جریان مراسمی معرفی شوند. ساعاتی قبل لنوو تیزرهایی از این دو گوشی را در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این تیزرها نشان می‌دهند که هر دو نسخه موتو Z دارای بدنه‌های باریک و فلزی هستند و در ۳ رنگ طلایی، نقره‌ای و رز گلد به بازار عرضه می‌شوند. 

یکی از این تیزرها بر درگاه مغناطیسی پشت این گوشی‌ تمرکز کرده که این قابلیت را به لوازم جانبی MotoMod می‌دهد تا به موتو Z متصل شوند. چنین طراحی ماژولی می‌تواند باعث هرچه بهتر شدن دوربین پشتی این گوشی هوشمند شود. این ماژول شامل یک دکمه شاتر اختصاصی می‌شود و طبق شایعات به زوم 10x هم مجهز است. 

تیزر موتو z

گفته می‌شود سنسور اثر انگشت در دکمه Home این گوشی تعبیه شده است و انتظار می‌رود قاب پشتی رنگارنگ موسوم به StyleMods نیز برای کاربرانی که علاقمند به تغییر ظاهر گوشی خود هستند در نظر گرفته شده باشد. 

دو نسخه از گوشی هوشمند موتو Z‌ به بازار عرضه خواهد شد؛ موتو Z Style و موتو Z Play. احتمالا این دو گوشی هوشمند بصورت اختصاصی توسط ورایزون در بازار امریکا عرضه می‌شوند همچنان که پیش از این موتو Z Style Droid Edition و موتو Z Play Droid Edition توسط ورایزون عرضه شده بودند. 

تیزر موتو Z

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با سخت افزار به کار رفته در این گوشی‌های هوشمند فاش نشده و از نظر نرم افزاری و قابلیت‌های اختصاصی نیز باید ببینیم آیا موتورولا سورپرایزی برای مخاطبان خود خواهد داشت یا خیر.

با زومیت همراه باشید؛ به محض این که Moto Z Play و Moto Z Style معرفی شوند، اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این گوشی‌ها را به اطلاع شما می‌رسانیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات