ثبت عکس و ویدیو با افکت های زنده در Cameringo - زوم‌اپ

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Cameringo اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به ثبت تصاویر یا ویدیو با افکت‌های زنده و لنزهای مجازی بپردازید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون در زوم اپ اپلیکیشن‌های مختلفی را در زمینه‌ی عکاسی و ویرایش تصاویر معرفی کرده‌ایم که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود بودند. اما Cameringo به نوعی ترکیبی از چند اپلیکیشن است که ابزارهای متنوعی را در این زمینه در اختیارتان قرار می‌دهد. توسط این برنامه علاوه بر آنکه قادر به ثبت عکس و ویدیو با افکت‌های زنده هستید به ده‌ها فیلتر جذاب و مختلف نیز برای اعمال روی عکس‌های از پیش ثبت شده دسترسی خواهید داشت‌. افکت‌های زنده به شما این امکان را می‌دهند تا قبل از ثبت یک عکس یا ویدیو ابتدا فیلتر مورد نظر را روی دوربین اعمال کنید و تنها در صورتی که از نتیجه راضی بودید به ثبت آن بپردازید. تنوع و تعداد این فیلترهای تصویری در سطح قابل قبولی قرار دارد به طوری که به این زودی‌ها استفاده از Cameringo برایتان یکنواخت و تکراری نخواهد شد.

علاوه بر بخش ویرایشی، این برنامه دارای لنزهای مجازی و متنوعی نیز مانند FishEye و ... است که به شما امکان شبیه‌سازی دقیق لنزهای مختلف عکاسی را می‌دهد. توسط این امکان قادر خواهید بود تا عکس‌های خود را به شکل‌های متنوع‌تری مانند کروی و ... به ثبت برسانید. این سبک از تصاویر با وجود آنکه ممکن است برای تمام کاربران جذاب نباشد، ما با این‌حال از طرفداران بی‌شماری برخوردار بوده و نگاهی به عکس‌های این چنینی، زیبایی خاص این سبک را به اثبات می‌رساند. علاوه بر این اپلیکیشن Cameringo از ضبط ویدیو در حالت SlowMotion و FastMotion نیز پشتیبانی می‌کند. برای دانلود نسخه‌ی Lite این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی خوب و پویای محیط برنامه
  • برخورداری از افکت‌های زنده
  • تنوع بالا در فیلترهای موجود

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات