تصاویری منتسب به PHAB 2 Pro لنوو مجهز به فناوری پروژه‌ی تانگوی گوگل فاش شد

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد اطلاعات مربوط به نسل جدید گوشی‌هوشمند لنوو که از فناوری تانگوی گوگل بهره می‌برد، تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند بصورت تمام و کمال فاش خواهد شد. پس از افشای اطلاعاتی از این گوشی هوشمند توسط evleaks@، حال onleaks@ نیز تصویری از این محصول را فاش کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دو روز پس از افشای اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند جدید لنوو توسط ایوان بلس از evleaks@، حال onleaks@ نیز تصویری از این محصول را فاش کرده است. ایوان بلس این گوشی هوشمند ۶.۴ اینچی مجهز به نمایشگر QHD را PHAB2 Pro لنوو خوانده بود، حال آنکه دو روز پس از این افشاگری در ۲۴ ساعت مانده به رونمایی از این محصول، شاهد انتشار تصویری از آن هستیم. براساس اطلاعات ارائه شده این دو تصویر فاش شده برگرفته از شبکه‌ی اجتماعی ویبو است. مراسم تک ورلد لنوو فردا (۲۰ خرداد) برگزار خواهد شد که انتظار داریم از این فبلت رونمایی شود.

PHAB2Pro Lenovo

یکی از دو تصویر فاش شده، پشت و جلوی این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهد. در نمای جلوی گوشی می‌توان کلید‌های القایی دایره، مثلث و مربع مربوط به گوشی‌های اندرویدی را مشاهده کرد. این گوشی هوشمند با همکاری گوگل توسعه داده شده است. نکته جالب در مورد این گوشی استفاده از کلید‌های القایی به جای کلید نرم‌افزاری است که امروز در اغلب گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در پشت گوشی نیز علاوه بر شیارهای مربوط به آنتن، می‌توان سنسور اثر انگشت تعبیه شده در وسط را به همراه کلید‌های فیزیکی و چند دوربین را مشاهده کرد که در کنار فلش قرار گرفته‌اند. در پایین گوشی نیز نام پروژه‌ی تانگوی بالای برند لنوو جا خوش کرده است. با توجه به ظاهر این گوشی می‌توان حدس زد که از فریم آلومینیومی در این محصول استفاده شده است.

برای آگاهی از واقعیت داشتن تصاویر فاش شده به همراه اطلاعات موجود باید تا فردا به انتظار رونمایی رسمی از این محصول بنشینیم.

نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات