بازی اندروید Zombie Frontier ۳؛ آخرین بازمانده در مقابل زامبی ها

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Zombie Frontier ۳ یک بازی جذاب و اول شخص با محوریت زامبی‌ها برای گوشی‌های اندروید است که در آن باید به عنوان یکی از آخرین بازمانده‌ها، زامبی‌ها را از بین ببرید. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

آنطور که به نظر می‌رسد محبوبیت زامبی‌ها در دنیای امروزی پایانی ندارد و همچنان شاهد بازی‌ها، سریال‌ها و داستان‌های جدیدی از این موجودات ویروسی هستیم. Zombie Frontier ۳ یکی از این بازی‌های جدید است که برای گوشی‌های اندروید منتشر شده و دارای رده بندی سنی +۱۶ سال است و مانند دیگر بازی‌های این سبک، باید به عنوان یکی از آخرین بازمانده‌های کره‌ی زمین، به مقابله با این زامبی‌ها بپردازید. Zombie Frontier ۳ به صورت سه‌بعدی منتشر شده است و انجام آن نیز به صورت اول شخص صورت خواهد گرفت به این معنا که شما تصویری از کاراکتر بازی مشاهده نمی‌کنید و تنها دست و تفنگ او در صحنه‌های بازی نمایان خواهد شد تا قدرت دید بیشتری در محیط بازی داشته باشید. گرافیک بازی شاید به اندازه‌ی بازی‌های بزرگ نباشد اما در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد و احتمالا برایتان جالب خواهد بود که حجم بازی تنها ۵۰ مگابایت است و برای اجرا نیاز به هیچ دیتای جداگانه‌ای ندارد. موسیقی متن بازی با وجود آنکه فضای دلهره آور بازی را تا حدودی همراهی می‌کند اما چندان چشمگیر نیست و به نوعی می‌توان حس کرد که موسیقی متن برای سازندگان Zombie Frontier ۳ در الویت‌های اصلی قرار نداشته و تنها به نقش کمکی آن بسنده کرده‌اند.

در Zombie Frontier ۳ شما به چند طریق قادر به انجام بازی خواهید بود. حالت عادی به صورت سه‌بعدی و مانند تصویر بالا صورت خواهد گرفت که کنترل لمسی بازی نیز مانند دیگر بازی‌های هم سبک بوده و به خصوص در صفحه‌نمایش‌های بزرگ کار با آن بسیار راحت خواهد بود. علاوه بر حالت عادی می‌توانید این بازی را به صورت آنلاین و با افراد دیگری در سرتاسر دنیا نیز به انجام برسانید که البته برای انجام بی‌نقص این بخش، نیاز به سرعت و پینگ مناسبی خواهید داشت. بخش تک تیراندازی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است تا بتوانید با خونسردی بیشتری و از راه دور، به کمک یک تفنگ دوربین دار زامبی‌های مزاحم را نابود کنید. انیمیشن بازی به صورت کاملا روان و باورپذیر طراحی شده است و مسلما از انجام بازی لذت خواهید برد. تنوع زامبی‌ها و غول‌های بازی نیز با وجود حجم کم بازی در سطح بالایی قرار دارد به طوری که در طول انجام بازی هرلحظه ممکن است یک موجود جدید را در مقابل خود مشاهده کنید. تعداد اسلحه‌های موجود در Zombie Frontier ۳ نیز بنا بر توضیحات پلی‌استور ۲۱ عدد بوده که به کمک آن‌ها باید ۱۲۰ مرحله‌ی بازی و ۶۰ مرحله‌ی تک تیراندازی را پشت سر بگذارید. Zombie Frontier ۳ با حجم تقریبی ۵۰ مگابایت برای اندروید ۴.۰.۳ یا بالاتر منتشر شده است و بیش از ۵ میلیون بار نیز تنها در پلی‌استور گوگل دانلود شده است. برای دانلود بازی اندرویدی Zombie Frontier ۳ روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور

برای دانلود بازی‌های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات