چیپ جدیدی که از طریق USB قدرت لازم برای چهار نمایشگر 4K را فراهم می‌کند

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نیاز به ۴ مانیتور همزمان برای پخش تصویر کامپیوتر خود دارید؟ فناوری جدید این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.
تبلیغات

مشاهده فیلم و عکس در نمایشگرهای 4K لذت‌بخش‌ است، اما برای ارائه چنین کیفیتی پردازنده دستگاه‌ها باید قدرت لازم برای پردازش محتوایی با کیفیت بالا را داشته باشند. به تازگی یک چیپ جدید معرفی شده که می‌تواند قدرت لازم برای چهار نمایشگر با کیفیت 4K را از طریق پورت USB فراهم کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.

امروزه تکنولوژی‌های جدید سعی بر این دارند محتوای با کیفیت بالا را به سرعت و بدون مشکل روی نمایشگرها پخش کنند. با این وجود امکان دارد برخی از کاربران نیاز به مشاهده تصاویر و ویدیوهای خود در چند مانیتور داشته باشند.

چیپ جدیدی به نام DL-6950 امکان خروجی گرفتن از دو مانیتور با کیفیت UltraHD و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را با استفاده از یک اتصال USB برای کاربران فراهم می‌کند. سپس می‌توان دو نمایشگر یاد شده را به چهار صفحه‌نمایش گسترش داد. در نهایت می‌توان چهار نمایشگر با کیفیت 4K را به صورت همزمان در اختیار داشت که این امر برای بسیاری از کاربران می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

اگر نیاز به مشاهده تصاویر و ویدیوهای خود در چند نمایشگر به صورت همزمان دارید، این پردازنده جدید قطعا به کارتان خواهد آمد. چیپ جدید مورد بحث می‌تواند با استفاده از یک USB برای نمایش تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بسیار بالا  در چند نمایشگر مورد استفاده قرار گیرد. کمپانی سازنده این محصول حدود سه سال قبل نیز یک آداپتور ساخته که امکان استریم محتوای 4K را از طریق USB 2.0 و USB 3.0 فراهم می‌کرد. اما این چیپ جدید یک جایگزین بسیار مناسب برای تبدیل کردن یک نمایشگر به یک کارت گرافیک قدرتمند است.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات