جنسیس به تولید خودروی تمام الکتریکی می پردازد

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بازار خودروهای برقی بزودی یک محصول جدید دیگر را به خود خواهد دید. این خودرو از برند جنسیس خواهد بود که به عنوان برند لوکس شرکت هیوندای شناخته می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خبر گزاری رویترز از برنامه‌ی هیوندای برای تولید نسخه‌ی الکتریکی جنسیس پرده‌برداری کرد. مانفرد فیتزجرالد مدیر اجرایی هیوندای، در نمایشگاه خودروی بوسان در کره‌ی جنوبی به این خبرگزاری گفت: "ما به طور جدی به دنبال استفاده از منابع انرژی جدید در برند جنسیس هستیم و تولید نسخه‌ی الکتریکی این خودرو قطعی بوده و در دستور کار شرکت قرار دارد. من فکر می‌کنم که آینده‌ی صنعت خودرو به طور قطع در اختیار خودروهای برقی خواهد بود." 

مدیر اجرایی هیوندای از دادن جزئیات بیشتر در مورد جنسیس الکتریکی و همچنین زمان ورود به بازار آن خودداری کرد اما این نخستین موردی نیست که برند جنسیس به دنبال منابع جایگزین می‌رود. جنسیس پیش از این از مدل دیزلی G80 (که تصویر آن را ملاحظه می‌کنید) رونمایی کرده بود. این مدل بطور اختصاصی برای هدف قرار دادن بازار اروپا تولید خواهد شد.

دنیای خودروهای الکتریکی روز بروز در حال گسترش است و جنسیس نیز بزودی به این جمع خواهد پیوست. فارادی فیوچر به طور مشخص قصد رقابت با تسلا موتورز را دارد، خودروسازان آلمانی نظیر بی‌ام‌و، مرسدس بنز، آئودی و پورشه نیز در آستانه‌ی تولید خودروهای الکتریکی لوکس قرار دارند و دیگر خودروسازان نیز دیر یا زود مدل‌های الکتریکی خود را خواهند ساخت.

فیتزجرالد که ریاست لامبورگینی را در کارنامه‌ی خود دارد، اخیرا به عنوان معاون ارشد هیوندای منصوب شده است و ماموریت نظارت بر برند جنسیس را عهده دارد شده است. وی تنها یکی از متخصصین غربی است که به استخدام هیوندای درآمده‌اند. معاون مدیر هیوندای، چانگ ای سان برای توسعه‌ی برند لوکس جنسیس در کنار استخدام فیتزجرالد، طراح مشهور، لوک دانکرولک و مهندس آلبرت بیرمان را نیز به استخدام هیوندای در آورده است.

جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
جنسیس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات