گلکسی اس 7 اکتیو رونمایی شد؛ نمایشگر ۵.۱ اینچی ضد خش و باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
پس از معرفی و عرضه‌ی نسل جدید پرچمداران سری گلکسی اس، سامسونگ نسخه‌ی مستحکم‌تر این گوشی هوشمند را نیز راهی بازار کرده است. ساعاتی پیش سامسونگ Galaxy S7 Active را معرفی کرد که بصورت اختصاصی برای اپراتور AT&T راهی بازار شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از آنکه سامسونگ نسل جدید پرچمداران خود را در زمستان سال جاری راهی بازار کرد، حال نوبت به آن رسیده تا ین کمپانی کره‌ای از نسخه جدید پرچمدارش رونمایی کند. نسخه‌ی قوی‌تر پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس ۷ اکتیو نام دارد. گلکسی اس ۷ اکتیو بصورت قراردادی توسط اپراتور مخابراتی AT&T راهی بازار شده که در واقعا نسخه‌ی تقویت شده‌ای از گلکسی اس ۷ معمولی کمپانی کره‌ای است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که گلکسی اس ۷ اکتیو برخلاف نسخه‌ی سال قبل شامل اضافه شدن یک قاب ضد ضربه و مقاوم در برابر آب نیست. گلکسی اس ۶ اکتیو که سال گذشته راهی بازار شده بود، همان نسخه‌ی استاندارد بود که از وجود یک قاب ضد ضربه با مقاومت بالا و همچنین قابلیت مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب راهی بازار شده بود. براساس اطلاعات ارائه شده گلکسی اس ۷ اکتیو دارای یک نمایشگر ۵.۱ اینچی ضد خش است و ظرفیت باتری آن نیز از ۳,۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نسخه‌ی استاندارد گلکسی اس ۷ به ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نسخه‌ی استاندارد افزایش پیدا کرده است.

گلکسی اس 7 اکتیو

البته باید به این نکته اشاره کرد که مشخصات فنی گلکسی اس ۷ با نسخه‌ی استاندارد تفاوتی ندارد، بطوری که این گوشی هوشمند نیز از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش طریق درگاه میکرو اس‌‌دی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که قیمت این گوشی‌هوشمند نیز همچون گلکسی اس ۷ اج بری نسخه‌ی قراردادی خواهد بود.

یکی از قابلیت‌های جالب این گوشی هوشمند امکان تنظیم کلید فیزیکی برای اجری اپلیکیشن‌های خاص است. برای مثال در حالت پیش فرض در صورت فشردن کلید فیزیکی برای یک بار، اپلیکیشن توییتر اجرا می‌شود، فشردن ممتد این کلید باعث اجرای فیسبوک و فشردن دوبار کلید باعث اجرای اپلیکیشن اسپاتیفای می‌شود. البته تمام این اتفاقات در زمان قفل بودن گوشی می‌افتد و در صورت نیاز به استفاده باید کلمه عبور  یا اثر انگشت وارد شود.

گلکسی اس 7 اکتیو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات