تویوتا نام Supra را در اروپا برای خودروی اسپرت آینده خود ثبت کرد

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سوپرا (Supra) یکی از محبوب‌ترین خودروهای تولیدی تویوتا تا به امروز بوده است. حال شایعاتی شنیده می‌شود که غول خودروسازی ژاپن در حال آماده‌سازی نسل جدید این خودرو است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تویوتا پس از ۱۴ سال خود را آماده‌ی عرضه‌ی نسل جدید سوپرا می‌کند. ثبت نام تجاری سوپرا در اروپا، شایعات عرضه‌ی این خودرو در آینده نزدیک را قوت بخشیده است.

نام تجاری سوپرا در ۳ ژوئن ۲۰۱۶ در اروپا به ثبت رسیده است؛ درست دو سال پس از ثبت همین نام تجاری در ایالات متحده توسط تویوتا. بدین ترتیب با توجه به اقدامات اخیر تویوتا می‌توان عرضه‌ی خودروی اسپرت و محبوب تویوتا در آینده‌‌ی نزدیک را در آینده‌ای نزدیک محتمل دانست.

تویوتا و بی‌ام‌و به صورت مشترک در حال توسعه‌ی خودروی اسپرت جدیدی هستند که با طراحی‌ متفاوت و تحت برند هر دو شرکت، به بازار عرضه خواهد شد. این خودروی اسپرت جدید روی پلتفرم Z4‌ در حال توسعه بوده و برای جانشینی رودستر بی‌ام‌و در نظر گرفته شده است. اما تویوتا نیز ظاهرا از این خودرو برای جانشینی سوپرا استفاده خواهد کرد. به احتمال قوی خودروی اسپرت جدید تویوتا از ظاهری مشابه با نمونه‌ی مفهومی FT-1 که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده‌ بود، بهره خواهد برد.

نسل جدید بی‌ام‌و Z4‌ برای معرفی در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. اما هنوز جزئیاتی در خصوص زمان عرضه‌ی سوپرا منتشر شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر خودروی مفهومی تویوتا FT-1 را مشاهده کنید.

تویوتا سوپرا
تویوتا سوپرا
تویوتا سوپرا
تویوتا سوپرا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات