گلکسی اس 7 نسخه پوتین فون ۲۷ هزار دلار قیمت دارد

یک‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
متخصصان شرکت روسی Caviar که در زمینه‌ی سفارشی‌سازی گوشی‌ها فعالیت می‌کنند، یک بار دیگر دست به کار شده و نسخه‌ی جدیدی از Putinphone را معرفی کرده‌اند. گوشی جدید بر پایه گلکسی اس 7 سامسونگ سفارشی‌سازی شده و ۲۷ هزار دلار ارزش دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی اس 7 سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار فعلی است. این بار شرکت روسی Caviar از پرچمدار کره‌ای‌ها استفاده کرده و با سفارشی‌سازی آن نسخه‌ای جدید از پوتین‌فون را معرفی کرده است. همانند دیگر گوشی‌های مخصوص ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، تصویر وی در پشت گوشی حکاکی شده است. در کنار تصویر پوتین از ۱۹۰ قطعه یاقوت قرمز و اصل استفاده شده که به زیبایی گوشی افزوده است.

بدنه‌ی پشت پوتین‌فون جدید از طلا ساخته شده و تنها سه نسخه از این گوشی به نام Caviar Samsung Spermo Putin Rubino تولید خواهد شد. اگر ۲۷ هزار و ۲۱۳ دلار و کمی شانس داشته باشید می‌توانید صاحب یکی از این گوشی‌ها باشید.

این گوشی نسخه‌ی دیگری دارد که در آن یاقوت‌های کنار تصویر پوتین حذف شده و برای خرید مدل Mixed Metals گلکسی اس 7 سامسونگ باید ۲ هزار و ۵۷۰ دلار بپردازید. این مدل در رنگ‌بندی زرد و طلایی سفید به فروش می‌رسد و خبری از یاقوت بر روی آن نیست.

اما نسخه‌ی ارزان‌تر گلکسی اس 7 پوتین‌فون که Caviar Samsung Supermo Putin نام دارد، ۲ هزار و ۴۱۸ دلار قیمت خورده که از تیتانیوم طلایی رنگ در پشت دستگاه استفاده شده است.

امکان پیش‌خرید هر سه نسخه از طریق سایت رسمی Caviar وجود دارد و زیر تصویر پوتین عکس مربوط به کنفدراسیون روسیه و در قسمت پایین‌تر بخشی از سرود ملی این کشور دیده می‌شود.

البته اگر به این گوشی علاقه دارید ولی نمی‌خواهید تصویر پوتین روی آن باشد، می‌توانید مدل Caviar Atlante Russia Ornamento را با قیمت ۲ هزار و ۲۶۶ دلار خریداری کنید که نقش رنگی پرچم روسیه و تکنیک نقاشی سنتی این کشور به نام Khokhloma در آن به کار رفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات