نیسان 370Z NISMO به ناوگان پلیس توکیو پیوست

یک‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کوپه‌ی ۳۵۰ اسب بخاری نیسان 370Z نیسمو، با نام مستعار FairladyZ، در جشنواره‌ی ایمنی حمل‌ و نقل خانواده، یونیفرم خدمت پلیس شهری توکیو را بر تن کرد. برای اطلاع از جزئیات این خبر و تماشای ویدیوی مراسم آن با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اداره‌ی پلیس شهری توکیو، به‌ تازگی سه عدد نیسان کوپه‌ی NISMO 370Z را وارد ناوگان حمل‌ و نقل خود کرده است. این مدل، با نام مستعار FairladyZ در ژاپن فروخته شده است. (این موضوع که چرا این خودرو در کشورهای دیگر با نام FairladyZ فروخته نمی‌شود، همچنان ذهن ما را مشغول کرده است). FairladyZ مجهز به پیشرانه‌ی شش سیلندر ۳.۷ لیتری به توان ۳۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۴ نیوتن‌متر است و بهبودهای قابل‌ توجهی در سیستم تعلیق خود، توسط دپارتمان داخلی NISMO داشته است.

این سه خودرو، علاوه بر انجام وظایف عادی پلیس، در طرح ایمنی حمل‌ و نقل نیز شرکت خواهند کرد. نیسان، کلید این خودروها را در جشنواره‌ی ایمنی حمل‌ و نقل خانواده تحویل ناوگان پلیس شهری توکیو داد. اما چه چیزی موجب شد تا این سه گودزیلای مینیاتوری به ناوگان نیروی پلیس توکیو بپیوندند؟

ماکوتو فوجی، مدیر تولید منطقه‌ای نیسان در این‌باره می‌گوید:

از آخرین باری که خودروهای سواری اداره‌ی پلیس شهری را تأمین کردیم، مدت زیادی می‌گذرد. مدل Z NISMO، به دلیل برآورده ساختن نیاز آن‌ها به یک خودروی شاخص برای کمپین ایمنی جاده و همچنین استفاده در هنگام حوادث، انتخاب گردید.

اکنون، با وجود این خودرو در ناوگان پلیس، دیگر خطرناک‌ترین بزهکاران توکیو در امان نیستند و امکان فرار در خیابان‌های شهر را ندارند و به‌ ناچار باید به وسایل نقلیه دوچرخ روی بیاورند مگر آنکه خودشان نیسان NISMO-Tuned داشته باشند.

در ادامه می‌توانید مراسم معرفی خودرو‌های جدید نیسان 370Z NISMO به ناوگان پلیس توکیو را تماشا کنید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات