رئیس هیئت مدیره مخابرات: مخابرات یک گنج است

یک‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران با اشاره به اینکه بازسازی شبکه، کلیدی‌ترین برنامه‌ی مدنظر هیئت مدیره‌ی جدید این شرکت بوده و مخابرات یک گنج است اعلام کرد که باید قبول کنیم شرکت مخابرات ایران بالاخره اپراتور غالب کشور است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

برات قنبری رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران اعلام کرد: «بازسازی شبکه، کلیدی‌ترین برنامه‌ی مدنظر هیئت مدیره‌ی جدید شرکت مخابرات است. قطعا اعضای جدید با توجه به اینکه مخابرات یک گنج است و ارزش بسیاری دارد، به بازسازی شبکه خواهند پرداخت. آماده‌سازی فضا برای توسعه‌ و ایجاد انگیزه برای همکاران مخابرات را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت است. »

او در مورد وسعت کار در مخابرات ایران توضیح داد: «باید قبول کنیم که شرکت مخابرات ایران بالاخره اپراتور غالب کشور است. همین هلدینگ ارتباطی عظیم باز هم قابلیت گسترش تا سه برابر ظرفیت کنونی را دارد لذا به وضوح می‌توان دریافت که فضای کاری این شرکت بسیار گسترده است و می‌تواند اشتغال‌زایی بالایی داشته باشد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: «نگاه هیئت مدیره کنونی مبتنی بر توسعه، اقتصاد و ایجاد عزت نفس در میان همکاران مخابراتی است. به همین دیل بحث تعدیل نیرو در دستور کار قرار ندارد و کارمندان باید با تعهد کاری بیش از پیش به فکر توسعه‌ی جایگاه این شرکت در دنیا باشند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات