تصاویر موتو Z موتورولا به همراه قاب‌ های StyleMods فاش شد

یک‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از نکات جالب توجه در مورد نام‌گذاری پرچمداران دو کمپانی موتورولا و سونی، عوض کردن اسم پرچمداران توسط دو کمپانی در جهت عکس یکدیگر است، بطوریکه سونی نام پرچمدار خود را از Z به X عوض کرد، در حالی که موتورولا نیز پرچمداران سری موتو ایکس خود را از این پس، Moto Z خواهد خواند. حال تصویری منتسب به این گوشی هوشمند فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از آنکه موتورولا نام پرچمدار خود را از سری موتو ایکس به سری موتو زد تغییر داد، حال شاهد انتشار تصاویری منتسب به این گوشی‌هوشمند هستیم. از جمله‌ی مواردی که باید در مورد این گوشی‌هوشمند به آن اشاره کرد، وجود لنز بزرگی در پشت این گوشی هوشمند است.

تصاویر جدید فاش شده از موتو زد موتورولا تنها دربردارنده‌ی این گوشی هوشمند به تنهایی نبوده و شماری از قاب‌های قابل تعویض را نیز به نمایش می‌گذارد که StyleMods نام دارند. با استفاده از این قاب‌ها می‌توان ظاهر موتو زد موتورولا را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تغییر داد. از جمله‌ی موادی که در این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته‌اند باید به چرم، نایلون و چوب اشاره کرد.

موتو Z موتورولا

علاوه بر قاب‌های StyleMods انتظار می‌رود موتورولا برای پرچمدار سال جاری میلادی خود، قابلیت‌ها و ویژگی‌های ماژولاری را در نظر بگیرد. با استفاده از قابلیت ماژولار در موتو زد می‌توان از طریق درگاه ۱۶ پورت قرار گرفته در پایین گوشی، به اتصال ماژول‌های مختلف به گوشی پرداخت که شامل لنز برای دوربین در کنار کلید فیزیکی شاتر است که موتو زد را به یک دوربین تبدیل می‌کند.

موتو Z موتورولا

براساس اطلاعات ارائه شده، موتورولا از نمایشگر آمولد در گوشی‌هوشمند خود استفاده خواهد کرد که به روکش مقاوم در برابر شکستگی و خراش نیز مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود این کمپانی در تاریخ ۹ ژوئن سال جاری میلادی طی مراسمی به معرفی نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود بپردازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات