پخش اینترنتی تلویزیون با اپلیکیشن یونیورسال Iran TV Universal - زوم‌اپ

شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Iran TV Universal اپلیکیشنی ایرانی و یونیورسال برای ویندوزموبایل است که به کمک آن می‌توانید به صورت کاملا رایگان به مشاهده‌ی آنلاین شبکه‌های تلویزیونی بپردازید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

با وجود آنکه صداوسیما در ماه‌های اخیر در حال سپری کردن یکی از سخت‌ترین دوران‌ها در جذب مخاطب است اما همچنان شاهد معدود برنامه‌های جذابی همچون خندوانه، دورهمی، ماه عسل و نود در آن هستیم که طبیعتا طرفداران این برنامه‌ها تمایل چندانی به از دست دادن تماشای آن‌ها ندارند. اما با این حال احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که به دلایل مختلف به تلویزیون دسترسی نداشته باشید و موفق به مشاهده‌ی برنامه‌ی مورد نظر خود نشوید. خوشبختانه در سال‌های اخیر با افزایش سرعت اینترنت و همچنین ارائه‌ی سرویس پخش آنلاین از سوی شبکه‌ها، این مشکل تا حد بسیاری حل شده است و کاربران می‌توانند در صورتی که به تلویزیون دسترسی نداشتند، تنها با یک ارتباط اینترنتی و اپلیکیشن مورد نظر، شبکه‌های تلویزیونی را به صورت آنلاین تماشا کنند. Iran TV Universal اپلیکیشنی ایرانی و یونیورسال برای ویندوز۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل است که تمام شبکه‌های ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در Iran TV Universal به ۳ کیفیت پخش دسترسی دارید که می‌توانید به صورت دستی یکی از آن‌ها را برای پخش تصویر انتخاب کنید. علاوه بر این امکان تعیین خودکار نیز تعبیه شده است و کیفیت برنامه‌های در حال پخش مطابق با سرعت اینترنت شما بهینه می‌شوند تا در حد امکان بدون بروز توقف‌های مکرر به تماشای شبکه‌های مورد نظر خود بپردازید. در صورتی که سرعت اینترنت شما مناسب باشد Iran TV Universal قادر است تا کیفیت‌های بسیار بالایی را از برنامه‌های در حال پخش در اختیار شما قرار دهد. این برنامه که دارای ۱۰ مگابایت حجم است در حال حاضر از رابط کاربری چندان جذابی برخوردار نیست اما توسعه‌دهنده‌ی آن قول آپدیت‌های مرتب و منظم را به کاربران داده و ممکن است به زودی ظاهر برنامه و حتی امکانات موجود در آن ارتقا یابند. برای دانلود این برنامه که به صورت رایگان منتشر شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • رایگان بودن برنامه و عدم وجود تبلیغات
  • امکان دسترسی به تمام کانال های ایرانی
  • وجود سه کیفیت برای پخش آنلاین

نکات منفی

  • رابط کاربردی نه چندان جذاب

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات