لنوو اپلیکیشن جستجوی فایل مبتنی بر کورتانا خود را عرضه کرد

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
لنوو در ماه می سال گذشته اعلام کرده بود که در محصولات آینده خود از دستیار صوتی کورتانا مایکروسافت استفاده خواهد کرد. حال این گفته به حقیقت پیوسته و اولین اپلیکیشن لنوو که از کورتانا بهره می‌برد منتشر شده است. این اپلیکیشن در واقع یک جستجوگر فایل بوده و به صورت رایگان ارائه شده است. در ادامه مطلب بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

لنوو مدتی پیش اعلام کرده بود که در دستگاه‌های خود از دستیار صوتی کورتانا بهره خواهد گرفت. حالا نسخه آزمایشی اپلیکیشن ReachIt در همین زمینه عرضه شده است. این اپ به دستیار صوتی کورتانا اجازه می‌دهد تا دسترسی بیشتری به فایل‌های شما داشته باشد و از این طریق می‌تواند با زبان طبیعی، فایل‌های مورد نظرتان را بیابد. 

این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده و می‌توانید از هم اکنون آن را از طریق فروشگاه ویندوزاستور دانلود کنید. بدین طریق یافتن پوشه‌ها و فایل‌های مختلف را می‌توان به آسانی از طریق گفتن نام آن فایل‌ یا پوشه انجام داد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل مورد نظرتان را درخواست کنید! کورتانا با سرعت به دنبال آن می‌گردد و در صورت یافتن آن، فایل مورد نظر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات