معرفی گوشی هوشمند HP Elite X3 در یک ویدیو تبلیغاتی

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفن‌هوشمند جدید اچ‌پی به نام Elite X3 که یک پرچمدار مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل است که اخیرا در نمایشگاه کامپیوتکس نیز در معرض دید عموم قرار گرفته و حال در یک ویدیو توسط تری میرسون قائم مقام بخش ویندوز و دیوایس‌های مایکروسافت به برخی از مشخصات و ویزگی‌های مهم این محصول اشاره شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 Elite X3 اچ‌پی به ویژه برای افرادی که در کسب‌وکارهای مختلف فعال هستند در نظر گرفته شده، اما می‌توان حدس زد که این محصول راه خود را در بین مشتریان عادی نیز باز کند. با این حال اچ‌دی و مایکروسافت سعی دارند این گوشی‌هوشمند را به عنوان یک محصول جذاب در بازار معرفی کنند.

در این ویدیو به ویژگی‌های مرتبط با بهره‌وری در گوشی‌هوشمند Elite X3 اشاره می‌شود که از جمله می‌توان به قابلیت کوانتینیوم (Continuum) و اینکه این دستگاه چگونه قادر است به طور ویژه به افرادی که در کسب و کارهای مختلف هستند کمک کند تا کارایی و بهره‌وری‌ خود را بالا ببرند. منطقی به نظر می‌رسد که مایکروسافت در نهایت تمرکز خود را بر این موضوع معطوف کند که ویندوز ۱۰ موبایل را برای کسب‌وکارها بهینه‌سازی کند.

اگر با تلفن‌هوشمند Elite X3 اچ‌پی آشنایی ندارید در ادامه می‌توانید مشخصات و ویژگی‌های این محصول را مشاهده کنید:

  • پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ (شامل ۴ هسته ۲.۱۵ گیگاهرتزی)
  • صفحه‌نمایش ۵.۹۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و همرماه با لایه‌ای از گوریلاگلس ۴ و فناوری ضد بازتابش نور
  • ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی
  • ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی ذخیره‌سازی که امکان ارتقا آن از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ۲ ترابایت دیگر وجود دارد.
  • دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و نیز دوربین مخصوص برای شناسایی قرنیه
  • بلندگوهای صوتی Bang & Olufsen

همچنان منتظر توسعه Elite X3 و سایر محصولاتی هستیم که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل بهره می‌برند و در نهایت ببینیم این دستگاه‌ها برای کدام بازارها در نظر گرفته شده‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیو این گوشی‌هوشمند را که توسط میرسون از مایکروسافت اجرا می‌شود، مشاهده کنید.

نظر شما در مورد تلفن‌هوشمند Elite X3 اچ‌پی چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات