فولکس واگن آپ فیس لیفت معرفی شد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فولکس واگن آپ (Up) یکی از خودروهای کامپکت محبوب بازار است که قابلیت‌های زیادی به همراه دارد. حال غول خودروسازی اروپا فیس لیفت این خودرو را با بهینه‌سازی‌های متعددی معرفی کرده که پیشرانه‌ی جدید ۸۹ اسب بخاری از مهم‌ترین آن‌ها است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسخه جدید خودروی Up با اندکی چاشنی اسپرت به زودی منتشر می‌شود. شرکت فولکس‌واگن در ظاهر این خودرو تغییرات و بهینه‌سازی‌های متعددی انجام داده است. در جلوی خودرو، ظاهر سپر تغییر کرده است و همچنین چراغ‌هایی با ظاهر جدید به همراه ال‌ای‌دی‌های همواره روشن (دی‌لایت) به خودرو اضافه شده‌اند. در عقب خودرو نیزچراغ‌ها تغییر کرده‌اند و دیفیوزر جدیدی به کار گرفته شده است تا به خودرو نیروی رو به پایین بیشتری وارد شود. علاوه بر این‌ها، رینگ‌های جدید، با طرح‌های مختلف برای خودرو موجود خواهند بود که تا ۱۷ اینچ قطر خواهد داشت.

داخل خودرو نیز تغییرات زیادی را به خود دیده و اکنون ۱۰ طرح داشبورد برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این طراحی‌ها که توسط روش منحصر به فرد فولکس واگن، موسوم به برچسب‌گذاری قالب، انجام شده‌اند به همراه قابلیت انتخاب رنگ نور داشبورد، فضای داخل خودرو را زیبا‌تر از گذشته کرده‌ است. نور داخل کابین با توجه به مدلی که انتخاب می‌کنید یکی از سه رنگ سفید، نارنجی و آبی خواهد بود. علاوه بر این‌ها، صندلی‌های جدیدی نیز برای حضور در این خودرو طراحی شده‌ است.

سیستم صوتی تصویری این خودرو نیز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی مجهز است و در آن همچنین جایگاهی برای اتصال گوشی‌ هوشمند تا اندازه ۵.۵ اینچ وجود دارد. این سیستم به شما اجازه می‌دهد با استفاده از بلوتوث، از سیستم ناوبری و دیگر برنامه‌های سیستم خود به راحتی در صفحه نمایش خودرو استفاده کنید.

پیشرانه‌های مختلفی که برای این خودرو در نظر گرفته شده‌ است همان دو پیشرانه ۱ لیتری همیشگی، با قدرت‌های ۵۹ و ۷۴ اسب بخار، فولکس‌واگن هستند. اما این بار در نسخه‌های پیشرفته‌تر این خودرو، از پیشرانه ‍۱ لیتری توربوشارژ به نام TSI که پیش‌تر در فولکس‌واگن گلف استفاده شده بود. این پیشرانه ۸۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و می‌تواند توانی معادل ۱۶۰ نیوتن به هر متر از آسفالت زیر خود وارد کند.

خودرو Up مجهز به پیشرانه TSI، در کمتر از ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و سقف سرعتی معادل با ۱۸۵ کیلومتر‌ بر‌ ساعت دارد. به گفته‌ی فولکس‌واگن این خودرو تنها ۴.۴ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند. این نسخه از Up تنها با جعبه‌دنده‌ی پنج سرعته قابل خریداری است.

نسخه‌های دیگر این خودرو از این گیربکس به عنوان یک قابلیت انتخابی بهره می‌برند و مشتری به طور پیشفرض خودرویی با گیربکس دستی دریافت می‌کند. در کنار تمام این ویژگی‌ها، فناوری‌های جدیدی هم در این خودرو تعبیه شده‌ است تا در راندن خودرو به شما یاری برسانند. قابلیت‌هایی اعم از ترمزگیری اضطراری در رانندگی شهری، که به طور هوشمند با ترمز گرفتن از تصادف جلوگیری می‌کند، کروز کنترل، رادار پارک خودرو و همچنین دوربین دنده عقب. به نظر می‌آید فولکس واگن تمام تلاش خود را برای ارائه خودرویی برای خریداران نمونه‌های کوچک شهری، به کار گرفته است.

فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات