تهدید لبلانک به خروج از تاپ گیر در صورت حضور کریس ایوانس

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بحران در تاپ گیر تمامی ندارد. پس از اعتراض‌های گسترده‌ی مردم و کارشناسان به سری جدید این برنامه و نحوه‌ی اجرای کریس ایوانس، حال مت لبلانک یکی دیگر از مجریان اصلی، تهیه کنندگان را به ترک برنامه تهدید کرده است. شرط بلانک برای ماندن در تاپ‌گیر، خروج کریس ایوانس است.
تبلیغات

ظاهرا پایانی برای مشکلات موجود در تاپ گیر نیست. پس از اعتراضات گسترده‌ی بینندگان و کاهش شدید آمار، اکنون تنش موجود میان مجریان اصلی برنامه، کریس ایوانس و مت لبلانک بالا گرفته است. در همین راستا نیز لبلانک تهیه‌کنندگان برنامه را تهدید به خروج کرده است. طبق نقل نشریه‌ی سان، لبلانک از رفتار سرد و بی‌ادبانه‌ی ایوانس با وی و سایر همکاران برنامه خسته شده است.

تاپ‌گیر در قسمت‌های اخیر روند نزولی را در میزان بینندگان برنامه، پیش گرفته و بیش از ۲ میلیون بیننده‌ی خود را از دست داده است. پیش‌تر نیز در قسمت‌های ابتدایی فصل، اخباری مبنی بر عصبانیت و فریاد کشیدن ایوانس بر سر تعدادی از حضار منتشر شده بود که انتقاد‌های زیادی از وی را به دنبال داشت. حال ظاهرا این دسته از رفتار‌های ایوانس با عوامل برنامه‌ نیز موجب خشم آن‌ها و به خصوص لبلانک شده و وی تحت هیچ شرایطی حاضر به ادامه‌ی همکاری با ایوانس نیست.

طبق اخبار منتشر شده تیم فعلی تاپ گیر رابطه‌ی خوبی با یکدیگر ندارند و لبلانک نیز تنها فرد ناراضی در این گروه نیست. ظاهرا ایوانس با نقش پررنگ اخیر کریس هریس و روری رید در برنامه نیز کنار نمی‌آید. طبق ادعای نشریه‌ی سان، کریس ایوانس هیچ کدام از همکاران و دیگر مجریان برنامه را در هیچ زمینه‌ای ترغیب و تشویق نمی‌کند.

هیچ کدام از مجریان تاپ‌گیر و سخنگوی بی‌بی‌سی، حاضر با مصاحبه در رابطه با شایعات اخیر منتشر شده، نشدند. در همین راستا باید به انتظار نشست و دید آیا این تیم ۶ نفره‌ی منتخب بی‌بی‌سی برای اجرای تاپ‌گیر تا پایان فصل اول در کنار یکدیگر خواهند بود یا نه.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات