دل نمایشگر لمسی ۷۰ اینچی معرفی کرد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها شاهد تولید نمایشگرهایی با تکنولوژی‌های جدید و در ابعاد مختلف هستیم. دل نیز نمایشگر ۷۰ اینچی و لمسی جدید خود را معرفی کرده است.
تبلیغات

سم‌پی‌پر شخصی است که ساعت‌ها زمان را برای ایجاد یک ارائه با پاورپوینت صرف کرده تا آن را در اداره خود به نمایش درآورد و حالا وی احساس می‌کند در انجام این کار شکست خورده است. گرچه جداول وی کامل بوده و محاسبات ریاضی او نیز چندین‌بار بررسی شده‌اند، اما او تشخیص داده که یک جای کار می‌لنگد و چیزی در اسلاید وی کم است.

قطعا ناظر‌های این کارمند دوست‌ دارند تا برای بحث‌ها و گفت‌وگو‌های شرکت کمترین هزینه را داشته باشند، اما سم‌پی‌پر واقعا به آمار و ارقام شرکتی اهمیت می‌دهد؟ هر کسی این موضوع را می‌داند که چیزی مثل آب معدنی را نمی‌توان به مدت طولانی نگه‌داری کرد و این در شرایطی است که موردی مثل کشمش را می‌توان هفته‌ها نگه‌داری کرد. 

آنچه گفته شد آمار مهمی است که سم‌پی‌پر می‌خواهد اهمیت آن‌ها را در اسلاید خود یادآور شود. اما وی چگونه می‌تواند اینکار را انجام دهد و داده‌های مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کند؟

شاید بتوان یک نمایشگر ۷۰ اینچی لمسی که می‌تواند از ۱۰ لمس هم‌زمان پشتیبانی کند را برای به نمایش درآوردن اسلاید‌ها، بکار فردی مثل سم‌پی‌پر بیاید.

dell 70 inch monitor

کمپانی دل چنین محصولی را تولید و معرفی کرده و همان‌طور که گفته شد این نمایشگر بیشتر به درد ارائه‌های داخل شرکت‌ها و کاربردهای اینچنینی مناسب است. قیمت مانیتور بزرگ دل مشخص نشده است. 

نظر شما در مورد این نمایشگر بزرگ و لمسی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات