تماشا کنید: نسخه بعدی رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ با نام Grace UX فاش شد

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در هفته‌های اخیر بارها شنیده‌ایم که سامسونگ همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۷ خود، نسخه‌ی جدیدی از رابط کاربری Grace UX را با این گوشی همراه خواهد کرد. Grace UX را باید نسخه‌ای بروزرسانی شده از تاچ ویز خواند که حال ویدیویی منتسب به آن فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با نزدیک شدن به میانه‌های تابستان شاهد انتشار اخبار بیشتر در خصوص گلکسی نوت ۷ سامسونگ هستیم. پس از انتشار اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند، حال اخباری در رابطه با رابط کاربری گلکسی نوت ۷ هستیم. پیش از این شاهد انتشاری اخباری بودیم که از عرضه‌ی نسل جدید رابط کاربری تاچ ویز با نام Grace UX به همراه گلکسی نوت ۷ حکایت داشتند، حال آنکه ویدیویی از این رابط کاربری منتشر شده است. در این ویدیو می‌توان رابط کاربری جدید سامسونگ را با جزئیات فراوان مشاهده کرد. همانطور که در این ویدیو نیز مشاهده می‌کنید منوی تنظیمات و بخش نمایش اعلانیه‌ها تقریبا دچار تحول بزرگی شده‌اند.

یکی از مواردی که با مشاهده‌ی نسخه‌ی جدید تاچ ویز می‌توان به آن اذعان داشت، ساده‌تر شدن هرچه بیشتر این رابط کاربری است. رنگ‌ها و طراحی رابط کاربری کاملا ساده انتخاب شده تا کاربران را در زمان کار با گوشی هوشمندشان دچار سردرگمی نکند. سامسونگ همواره این امکان را برای کاربرانش فراهم آورده تا تغییرات مدنظر خود را در رابط کاربری گوشی‌هایش ایجاد کنند، حال آنکه به نظر می‌رسد این موضوع در نسخه‌ی جدید رابط کاربری این کمپانی نیز صادق خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با نسخه‌ی بعدی رابط کاربری سامسونگ می‌توانید ویدیوی زیر را به نظاره بنشینید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات