تماشا کنید: تهیه‌ی آسان ویدیوهای تبلیغاتی خودرو بدون حضور خود خودرو

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سازندگان خودرو همواره در حال به‌روز‌رسانی خودروهایشان هستند و این بدین معنا است که باید هزینه‌ی زیادی را صرف تبلیغات این مدل‌های جدید کنند، اما با ورود خودرویی با نام پرنده‌ی سیاه یا بلک برد (Black Bird)، این مشکل حل خواهد شد. برای مشاهده‌ی جزییات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خالق این اثر می‌گوید: پرنده‌ی سیاه اولین خودروی قابل تنظیم جهان است که می‌تواند در هر مکان و هر زمان جایگزین هر خودروی دیگری جهت عکس‌برداری و فیلم‌برداری به کار گرفته شود. این خودرو قابلیت افزایش طول ۱.۲ متر و افزایش عرض ۲۵ سانتی‌متر را دارد. با کمک سامانه‌ی تصاویر خلق‌شده به کمک کامپیوتر یا (CGI Computer Generated Imagery)، ظاهر این خودرو می‌تواند تغییر کند و شبیه آن خودرویی که قصد تبلیغ آن را داریم، شود. همچنین دارای موتور الکتریکی با قابلیت برنامه‌ریزی است تا نحوه‌ی حرکت و رانندگی تقریباً همه‌ی خودروها را شبیه‌سازی کند.

شرکت سازنده‌ی این خودرو با نام میل در وب‌سایت خود نوشته است:

ترکیبی از تصاویر با محدوده‌ی دینامیکی گسترده و اسکن لیزری سه‌بعدی، نسخه‌ی مجازی این محیط را تولید کرده و رندر سه‌بعدی صد در صد واقعی را نمایش می‌دهد.

شرکت میل، پا را فراتر از این نهاده و نرم‌افزار سفارشی برای پرنده‌ی سیاه AR توسعه داده است که اجازه می‌دهد تا خودروی موردنظر خود را به شکل زنده و در قالب رندر سه‌بعدی مشاهده کنید.

توسعه‌ی این مدل، به شکل حیرت‌آوری، تنها دو سال طول کشید. اسم این سازه از جت مافوق صوت پرنده‌ی سیاه SR-71 برگرفته شده است چرا که هر دوی آن‌ها در آشیانه‌های بسیار مشابه ساخته‌ شده‌اند. برای مشاهده‌ی چگونگی عملکرد این پرنده‌ی سیاه، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات