سرمایه گذاری ۲۹۰ میلیون دلاری جنرال موتورز در کارخانه‌ کوروت

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
جنرال موتورز قصد دارد تا سرمایه‌گذاری به میزان ۲۹۰ میلیون دلار را در کارخانه‌ی محل تولید شورولت کوروت، انجام دهد. این مبلغ برای نوسازی تجهیزات و آمادگی بیشتر برای عرضه‌ی نسل جدید این خودرو خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جنرال موتورز قصد دارد ۲۹۰ میلیون دلار برای تجهیز و بروزرسانی کارخانه‌ی بولینگ گرین در ایالت کنتاکی، مکانی که شورولت کوروت در آنجا تولید می‌شود، انجام دهد.

بنابر اعلام غول خودروسازی ایالات متحده و جهان، این پول صرف بروزرسانی و تجهیز کارخانه و خط تولید به تکنولوژی‌های جدید خواهد شد. اگرچه هنوز اشاره ای نشده، اما احتمالا جنرال موتورز قصد دارد با این سرمایه‌گذاری، کارخانه را برای تولید نسل آینده‌ی شورولت کوروت ZR1 و یا حتی کوروت پیشرانه وسط، آماده کند.

آروین جونز، مدیر تولید شورولت در آمریکای شمالی می‌گوید:

ما این پول را برای بهینه سازی و بهبود خط تولید صرف خواهیم کرد که نهایتا به افزایش کیفیت محصولات منجر خواهد شد. ما مشتریان کوروت را با ارتقای این کارخانه به سطح جهانی، در اولویت قرار داده‌ایم.

جنرال موتورز تجهیز و بروزرسانی این کارخانه را از تابستان سال جاری آغاز خواهد کرد. شورولت کوروت از سال ۱۹۸۱ در کارخانه‌ی بولینگ گرین تولید می‌شود.

خبر افزایش سرمایه‌گذاری جنرال موتورز برای تولید نسل آینده‌ی کوروت در حال منتشر شده است که دوج وایپر رقیب دیرین این خودرو، به زودی از خط تولید خارج می‌شود و دیگر شاهد رقابت این دو سوپراسپرت توانمند نخواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات