بروزرسانی جدید و تغییرات بسیار در App Backup & Restore - زوم‌اپ

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
App Backup & Restore را می‌توان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پشتیبان گیری در اندروید دانست که با بروزرسانی جدیدی که دریافت کرده است به طور کامل چه از لحاظ ظاهری و چه امکاناتی دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

یکی از موارد جذابی که در اندروید وجود دارد امکان پشتیبان گیری از اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی است که به شما امکان تهیه‌ی فایل اصلی اپلیکیشن‌های نصب شده و استفاده از آن در زمان یا مکان دیگری را می‌دهد. این امر در ارسال برنامه‌ها و بازی‌ها نیز موثر بوده است و برخلاف سال‌های گذشته برای ارسال یک اپلیکیشن به افراد دیگر نیاز به نگهداری فایل نصبی برنامه‌ها و اشغال بیهوده‌ی چندصد مگابایت فضا ندارید. App Backup & Restore اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که امکان ساخت مجدد یک فایل APK از برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده را به کاربران می‌دهد و در آخرین بروزرسانی که دریافت کرده در ظاهر به طور کامل دچار تغییر شده است. امکانات برنامه نیز دستخوش تغییرات بسیار مفیدی شده‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. اولین موضوعی که بعد از بروزرسانی برنامه متوجه آن خواهید شد تغییر آیکون و ظاهر برنامه است. App Backup & Restore همان سادگی پیشین را حفظ کرده و با انتخاب رنگ‌ها و منو بندی‌های بهتر ظاهر برنامه را فوق‌العاده زیبا کرده است به طوری که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم نسخه‌ی جدید App Backup & Restore یکی از زیباترین رابط‌های کاربری را در برنامه‌های رقیب دارد.

در کنار ظاهر برنامه که به طور کامل تغییر کرده است در امکانات برنامه نیز شاهد تغییرات چشمگیری بودیم. مهمترین آن اضافه شدن بخش ارسال و دریافت اپلیکیشن‌ها از طریق وای‌فای است. این ویژگی که عملکردی شبیه به Zapya یا ShareIT دارد می‌تواند اپلیکیشن‌های نصب شده، عکس، ویدیو و صوت را توسط ارتباط بی‌سیم به افراد دیگر ارسال کند. بدیهی است که برای این امکان، App Backup & Restore باید در گوشی مقصد نیز نصب باشد تا عملیات شناسایی و اتصال دو گوشی در کسری از ثانیه صورت بگیرد. تفاوت دیگری که در نسخه‌ی جدید و قدیم این برنامه قابل مشاهده بود نمایش داده نشدن لیست اپلیکیشن‌ها در صفحه‌ی اول برنامه است. در نسخه‌های قبلی زمانی که برنامه را اجرا می‌کردید به طور مستقیم به لیست اپلیکیشن‌های نصب شده منتقل می‌شدید، اما در نسخه‌ی جدید این صفحه جای خود را به یک Home Page ساده داده است که در آن سه گزینه با عناوین App (لیست برنامه‌ها)، Archive (اپلیکیشن‌های پشتیبان‌گیری شده) و Media (صدا، تصویر و ویدیو) قرار دارد. با مراجعه به تب اول و انتخاب اپلیکیشن‌های موجود در لیست دو گزینه با عناوین Send و Backup به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید بنا به هدف خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پشتیبان‌گیری خودکار و نگه داشتن نسخه‌های قدیمی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه است. برای مثال شما با روشن گذاشتن این دو گزینه به App Backup & Restore دستور می‌دهید تا زمانی که هر اپلیکیشنی آپدیت شد از نسخه‌ی جدید نیز به طور خودکار فایل پشتیبان تهیه کند. این امر در حالت عادی تنها یک فایل را به وجود می‌آورد و با هر بار پشتیبان گیری اپلیکیشن، فایل نصب جدید روی فایل نصبی که از قبل موجود بوده جایگزین می‌شود. با تنظیم عدد دلخواه در تنظیمات برنامه، App Backup & Restore قادر است تا به ازای هر نسخه یک فایل جداگانه تولید کند به این شکل که با پشتیبان گیری از نسخه‌ی ۲ و ۳ و ۴ یک اپلیکیشن، ۳ فایل مجزا در اختیار خواهید داشت. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی جدید و چشم نواز
  • دسته بندی جذاب‌تر برای فایل‌ها و برنامه‌ها
  • امکان ارسال و دریافت فایل از طریق وای فای

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات