پیش نمایش جدیدی از ویندوز 10 با افزونه Evernote برای اج منتشر شد

جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا مایکروسافت تصمیم گرفته سرعت عرضه بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ را افزایش دهد و همواره چرخه آپدیت‌های این سیستم‌عامل را فعال نگه دارد. امروز هم بیلد ۱۴۳۷۲ ویندوز ۱۰ با پشتیبانی از افزونه Evernote برای مرورگر اج منتشر شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ را برای رایانه‌های شخصی و موبایل منتشر کرد. لازم به ذکر است که این نسخه برای کاربران فست‌رینگ برنامه ویندوز اینسایدر عرضه شده است.

یک روز پس از اینکه مایکروسافت بیلد ۱۴۳۷۱ را برای رایانه‌ها و موبایل منتشر کرد، حال شاهد خبری در مورد بیلد ۱۴۳۷۲ هستیم. به نظر می‌رسد چرخه بروزرسانی‌های ویندوز در حال حاضر بسیار سریع شده است.

Dona Sarkar یکی از مهندسان نرم‌افزاری ویندوز مایکروسافت در پست وبلاگ اینگونه بیان کرده: «نکته مهمی که در مورد این بیلد وجود دارد افزونه Evernote برای مرورگر اج است. با این افزونه می‌توانید صفحات وب مورد نظر خود را آنگونه که می‌پسندید نگهداری کنید. صفحات وب مورد نظرتان را در Evernote ذخیره کرده و به راحتی آن‌ها را در هر دستگاهی در دسترس داشته باشید.» برای استفاده از این افزونه نیاز به بیلد ۱۴۳۷۲ یا جدیدتر نیاز دارید.

تعدادی مشکل شناخته شده نیز وجود دارد. دقیقا مثل بیلد روز گذشته، در بیلد امروز دکمه‌های شبکه و وی‌پی‌ان در نوار وظایف بخش مربوطه را در تنظیمات باز نمی‌کنند. Device Portal نیز کار نمی‌کند. افزونه جدید Evernote نیز با مشکلاتی همراه است. Sarkar در مورد این موضوع و در پست وبلاگ رسمی ویندوز نوشته: «نگهداره صفحات وب Evernote ممکن است در برخی از وب‌سایت‌های خاص اجرا نشود. چندین مشکل در بخش نمای بصری نیز وجود دارد.»

در هرحال ظاهرا رفته رفته شاهد اضافه شدن قابلیت افزونه‌ها به مرورگر اج ویندوز ۱۰ هستیم. نظر شما در مورد این بیلد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات