آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای گوشی آنر 5 ایکس منتشر شد

جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که دیشب خبری مبنی بر انتشار بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای گوشی گلکسی A7 سامسونگ منتشر شده بود، حالا نوبت به غول چینی‌ها رسیده و این بار هواوی بروزرسانی اندروید ۶ را برای گوشی میان‌رده آنر 5 ایکس منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

رابط کاربری EMUI 4.0 همراه با اندروید ۶ در اختیار دارندگان گوشی Honor 5X قرار گرفته تا بتوانند از تمامی قابلیت‌های اندروید مارشمالو مانند حالت ذخیره‌ی باتری Doze، مجوز دسترسی اپلیکیشن‌ها به صورت تکی در کنار Google Now on Tap استفاده کنند. البته ویژگی‌های دیگری که مخصوص هواوی است به رابط کاربری جدید اضافه شده است. در این باره می‌توان به گروه هوشمند مخاطبان، فیلمبرداری از محتوای صفحه، پیام تاخیر ۴ ثانیه‌ای و موارد دیگر اشاره کرد.

مقاله‌های مرتبط:

آنر 5 ایکس یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده است که فروش خوبی داشته و از جمله گوشی‌های اقتصادی در بازار آمریکا به شمار می‌رود. این گوشی که کمتر از ۲۰۰ دلار قیمت دارد به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۶ با هشت هسته‌ی پردازشی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت استفاده از کارت حافظه‌ی خارجی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز شده است.

به نظر می‌رسد با توجه به دریافت بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو، عملکرد گوشی آنر ۵ ایکس هواوی نسبت به قبل بهتر شود و ارزش خرید بیشتری داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات