عینک آفتابی Zungle که هدفون نیز است

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپین کیک‌استارتر Zungle Panther مربوط به یک عینک آفتابی شبیه به عینک‌های Oakleys است که البته هدفون نیز است. این محصول توانسته تا کنون دو برابر مبلغ درخواستی خود را در کیک‌استارتر بدست آورد. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گاهی اوقات برخی از بدترین نام‌های تجاری، ایده‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. Zungle یکی از همین نام‌ها است. ایده این شرکت این بود محصولی ارائه کند که یک هدفون روی عینک آفتابی باشد. سپس نام این محصول را Zungle Panther تعیین کردند. این محصول فعلا در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق وب‌سایت کیک‌استارتر است و جالب اینکه تا کنون دوبرابر مبلغ مورد نظرش را به دست آورده است.

Panther هر آنچه از چنین محصولی انتظار دارید را ارائه می‌دهد. این محصول مجهز به هدفون‌های بی‌سیم و قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث است. امکان برقراری تماس‌های صوتی و استفاده به عنوان هندزفری نیز با استفاده از این دستگاه وجود دارد چرا که مجهز به میکروفون بوده و می‌توان تنظیمات مربوط به صدا را در آن کنترل کرد.

با وجود تمام قابلیت‌هایی که این محصول دارد، اما اشکالاتی هم در آن دیده می‌شود. از جمله مشکلات این دستگاه می‌توان به عمر باتری آن اشاره کرد. Panther نمی‌تواند از این بابت به اندازه گوشی‌های معمولی برایتان شارژدهی کند. این دستگاه قادر است به مدت ۴ ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند. همچنین برای شارژ کامل این عینک هدفونی باید حدود یک ساعت آن را به منبع تغذیه برق متصل کنید.

اینکه شکل ظاهری Panther چگونه است را نمی‌توان به آسانی پاسخ داد. فقط می‌توان گفت که کمپانی Zungle تلاش کرده تا لنزهای این محصول همانند عینک‌های Oakleys باشد. Zungle Panthers پس از پایان زمان کمپین کیک‌استارتر خود به مبلغ ۱۰۹ دلار قیمت‌گذاری می‌شود. اما هم‌اکنون، قیمت محصول مورد بحث ۹۹ دلار است. زمان تحویل نیز ماه نوامبر سال جاری اعلام شده است.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا عینک آفتابی با قابلیت پخش موسیقی ارزش هزینه‌ای ۱۰۰ دلاری را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات