مدل جدید هواوی میت 8 با قابلیت فورس تاچ در TENAA رویت شد

چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی مشخصات مدل جدید گوشی‌ هوشمند هواوی میت 8 در TENAA رویت شده است. ظاهرا در این مدل جدید شاهد اضافه شدن قابلیت فورس تاچ هستیم. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

هنگامی که برای نخسین بار هواوی میت اس در سپتامبر گذشته معرفی شد، یکی از امکانات این محصول فورس تاچ بود. اگر با این ویژگی آشنا نیستید باید بگوییم فورس تاچ در واقع فناوری‌ است که بر اساس میزان فشار کاربر روی نمایشگر، می‌تواند عملیات‌ مختلفی را انجام دهد. سپس گوشی‌ شما می‌تواند درک کند که لمس وارد شده به صورت معمولی بوده یا فشار بیشتری نسبت به تپ معمولی وارد آمده است. در نهایت گوشی‌هوشمند می‌تواند با توجه به نوع لمس و در واقع میزان فشار لمس، فعالیت خاصی را انجام دهد. این ویژگی در گوشی‌های هوشمند آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس اپل با نام 3D Touch دیده می‌شود.

سه ماه پس از عرضه میت اس، هواوی پرچمدار سال خود را هم معرفی کرد. میت ۸ محصول جدید هواوی است و جالب اینکه قابلیت فورس تاچ در این گوشی اضافه نشده است. اما ظاهرا هواوی قصد دارد مدل جدیدی از گوشی یاد شده تولید کند که در آن از فناوری فورس تاچ نیز استفاده شده است. اخیرا در TENAA مشخصات مربوط به یک مدل جدید از گوشی‌هوشمند هواوی میت ۸ رویت شده و اگرچه بیشتر قابلیت‌های این محصول شبیه به مدل اولیه آن است، اما ظاهرا قرار است میت ۸ جدید با فناوری فورس تاچ عرضه شود.

هواوی میت ۸ از یک صفحه نمایش ۶ اینچی LCD بهره می‌برد که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. پردازنده اصلی این گوشی‌هوشمند کایرین ۹۵۰ ساخت خود هواوی است. این چیپ از هشت هسته ۲.۳ گیگاهرتزی بهره می‌برد و در کنار آن چیپ گرافیکی Mali-T880 MP4 و ۴ گیگابایت رم پردازشی قرار گرفته است. این محصول در مدل‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. یک درگاه کارت حافظه جانبی میکرو‌اس‌دی هم روی این موبایل هوشمند تعبیه شده که امکان گسترش حافظه داخلی را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر فراهم می‌کند. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده که مجهز به لرزشگیر اپتیکال بوده و گشودگی دیافراگم آن هم f/2.0 است. دوربین جلویی میت ۸ سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد که می‌توان از آن به منظور برقرای تماس‌های تصویری یا ثبت تصاویر سلفی بهره گرفت. باتری این دستگاه ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن هم اندروید ۶.۰.‍‍۱ مارشمالو است که البته به رابط کاربری ایموشن UI 4.0 مزین شده است.

حال که مشخصات مدل جدید هواوی میت ۸ در TENAA رویت شده، انتظار می‌رود این شرکت به زودی آن را به صورت رسمی معرفی کند. به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد ویژگی‌هایی که وجود آن‌ها را در محصول پرچمدار خود حس می‌کند، به این گوشی‌هوشمند اضافه کند تا از هر لحاظ محصولی کامل باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات